Neckrick Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Hvorfor sier dere det er bortkastet med six pack. Jeg vil jo både være sterk, og ha six pack. Gååår det ikke ann? Ronaldo er et eksempel på at six pack også er inn idag? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hmmmm... Jeg lukter troll... Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Nei, jeg er ikke troll!! Jeg vil ha six pack, og være sterk. Jeg snakker sant! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Tro om denne gjør nytten... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hvorfor sier dere det er bortkastet med six pack. Jeg vil jo både være sterk, og ha six pack. Gååår det ikke ann? Ronaldo er et eksempel på at six pack også er inn idag? Ja, men Ronaldo har ikke skinnypack, og han driver nok styrketrening ved siden av, mens du tror at magemusklene kommer bare av at du erstatter brød med noe annet. Den dagen du trener like mye som verdens beste fotballspiller vil du nok kunne begynne å se magemusklene. Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Hvorfor sier dere det er bortkastet med six pack. Jeg vil jo både være sterk, og ha six pack. Gååår det ikke ann? Ronaldo er et eksempel på at six pack også er inn idag? Ja, men Ronaldo har ikke skinnypack, og han driver nok styrketrening ved siden av, mens du tror at magemusklene kommer bare av at du erstatter brød med noe annet. Den dagen du trener like mye som verdens beste fotballspiller vil du nok kunne begynne å se magemusklene. Men dette gjelder jo ikke bare ronaldo. Det gjelder mange andre kjente personer, skuespillere...osv. er de i underskudd av kalorier? Eller har spist mye, og trent seg opp. Jeg vil også ha en sånn six pack, uten å ha trening som 'hoveddel' av livet. Hvordan har de trent? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Mange år med styrketrening 3-4 ganger i uken, moderat kalorioverskudd, 2-3 gram proteiner hver kilo du veier, ren mat, så 6-7 måneder lang deff gjør susen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 1: Tren styrke i x antal år for å få muskelmasse på kroppen (bein og overkropp) 2: Ligg i eit moderator underskot over tid (evt. kjør litt hardare i enkelte periodar) til musklane dukkar opp 3: Profit Vil du kun ha sixpack og sjå ut som ein løk, så kan du droppe punkt 1. Om du ikkje har snøring på kosthald og trening bør du lese deg opp før du går i gang med noko som helst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå