Arodem Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ferdig modifikasjon gir spillet en utrolig grafisk overhaling. Les hele saken Lenke til kommentar
Populært innlegg AltF4 Skrevet 19. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. juli 2012 Da gjenstår det bare å gjøre historien interessant og spillet morsomt. 12 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Haha, akkurat hva jeg tenkte også. 1 Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 oh lawd. imponerende! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Da gjenstår det bare å gjøre historien interessant og spillet morsomt. Sant. Har tro på GTA V, så venter heller på det. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 synd han bommet med at det ikkje var vicecity/san andreas 1 Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Da gjenstår det bare å gjøre historien interessant og spillet morsomt. Har merket meg at mange sier dette, jeg opplevde storyen i GTA 4 som veldig interessant, egentlig. Har spilt igjennom det tre ganger... Skjønner det kanskje blir litt døllt sammenlignet med Vice City og San Andreas dog.. Vi får håpe GTA 5 leverer varene! 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Synes historien var bra nok. Det som ødela mye mer var den miserable mangelen på lagringspunkter på missions og den usannsynlig kjedelige byen. Andre ting som mobiltelefonen som ringte hvert femte minutt, og hvis du ikke svarte ble de sure, gjorde det ikke noe bedre. Men tross mange feil likte jeg spillet i sin helhet. Har stor tro på gta5, dog synes jeg det er rart de ikke gir det ut på neste generasjons konsoller. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 noen som vet hva man bør ha av maskinvare for at dette skal flyte bra ? Lenke til kommentar
villmarka Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 noen som vet hva man bør ha av maskinvare for at dette skal flyte bra ? Jeg kjører dette fint på geforce 460, så man trenger ikke akkurat det kraftigste skjermkortet for å kunne nyte denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå