jonsen Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Nå funker MSN og ICQ for meg. Jeg vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men før jeg fikk det til å virke, skiftet jeg fra TnM/GPRS/MMS wap-profil til djuice GPRS wap-profil. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Dette fungerer kjempefint på T610 har nettopp testet! Både MSN og ICQ virker! Viktig info til dere med NetCom abbonoment! Dere kan IKKE bruke samme datakonto som MMS, og heller ikke datakonto for WAP..... Dere MÅ ha instillinger for Internett! Altså APN MÅ være: internet.netcom.no ikke noe annet! For å få tilsendt auto-oppsett gå inn på netcom.no og finn instillinger der! Lykke til! Lenke til kommentar
Isah Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 For dere som har Telenor, så må dere gå inn på denne siden http://telenormobil.no/tjenester/wap/index.jsp# og klikk på "Oppsett" til høyre, velg merke, modell og klikk på "GPRS Internett", tast inn ditt mobilnr. og du får tilsendt oppsettet. Lagre denne og bruk denne når du skal koble til GPRS. Etter at jeg gjorde dette får jeg koblet til. Men jeg har et problem foreløpig, når jeg er pålogget står det at "Listen er tom". Om det er for at mine kontakter ikke er pålogget nå midt på natta eller om det er noe annet vet jeg ikke. Dette gjenstår å se i morra......... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Gjorde det som ble nevnt ovenfor (satte GPRS Internett som standard tilknytning framfor WAP GPRS) og koblet til. Da rebootet T610en min, og da jeg var inne igjen, så hang telefonen da jeg gikk inn på Games & More igjen. Måtte ta ut batteriet og starte på nytt for alt skulle funke igjen. Gikk da inn og slettet cMessenger-driten - venter heller til en mer stabil versjon kommer ut, eller at det blir lagt inn Sockets-støtte i neste firmware. Har forresten den nyeste firmwaren inne (R1L013). Lenke til kommentar
Isah Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Opplevde det de første gangene jeg også, sleit med å dra ut batteri, mobil hang osv., men nå har jeg testet i hele natt(mens jeg har vært på jobb), funker som f........... Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg kommer meg inn(tror jeg), men det er tom liste selv om jeg har lagt inn alle kontaktene mine... Når du logger deg inn med brukernavn og passord på telefonen står det igsp keykode, hva er det? Lenke til kommentar
Isah Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Tom liste får du fordi dine kontakter ikke er logget på. Keycode brukes til å låse tastaturet. Her kan du legge inn din egen 4-siffret kode. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Problemet er jo at det faktisk er folk som er logget på. Etter at det står at listen er tom, velger jeg msg. og da står det at "registration required"...? Men jeg har jo registrert meg.... Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
the dark one Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Problemet er jo at det faktisk er folk som er logget på. Etter at det står at listen er tom, velger jeg msg. og da står det at "registration required"...? Men jeg har jo registrert meg.... Hva kan være problemet? Er du helt sikker på at brukernavnet er helt riktig, T610 legger automatisk stor bokstav på den første bokstaven i brukernavnet. du skal bruke det brukernavnet du bruker når du logger den inn på configuration siden Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det var det som var problemet ja!! nå funker det!! Tusen takk!! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Er det ikke veldig dyrt aa bruke dette i lengden ? Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det kan vel ikke være så veldig dyrt....? du sender jo bare tekst... Jeg er ikke sikker.. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg får ikke linken til å funke jeg. Lenke til kommentar
klubbis Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Det som faktisk blir litt spennende aa se er hvor mye data (kr) dette vil bruke siden det var anbefalt aa sette refresh tli 0. Eneste som mangler naa er at de faar serveren opp igjen... Lenke til kommentar
klubbis Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jaddah! Nå har jeg hvertfall fått greiene opp å gå på min 7210. Går greit å bruke vanlig gprs instillinger. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det er bra klubbis! Noen som har funnet ut hvor mye dette koster? Hvor mye den laster ned? Kanskje en kan prøve med kontantkort? Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 MSN fungerer som bare det. Noen som har noen idè om pris/datamengde sum brukes ved sending av melding og oppkobling?? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Raptor"]Dette fungerer kjempefint på T610 har nettopp testet!Både MSN og ICQ virker! Viktig info til dere med NetCom abbonoment! Dere kan IKKE bruke samme datakonto som MMS, og heller ikke datakonto for WAP..... Dere MÅ ha instillinger for Internett! Altså APN MÅ være: internet.netcom.no ikke noe annet! For å få tilsendt auto-oppsett gå inn på netcom.no og finn instillinger der! Lykke til! hvordan får jeg den til å ta datakontoen min istede for wapkontoen? virker som om den prøver å koble seg opp via wapkontoen Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Du må endre på wap-profilen. Hva slags telefon har du? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 endre på wapprofilen?? får jeg da ikke brukt wappen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå