Vassre Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Er det noen har et godt tips om hvordan bli god på servere. Vet om det er noen gode bøker der ute eller kurs i Bergen området? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 God på servere? Hva tenkte du egentlig på? En server kan brukes til... alt. Skal du drive med AD? Applikasjoner? Printere? SQL? Andre verktøy? Mail? Fileshare? En server i seg selv er vel ikke så veldig spennende uten roller. Ett godt sted å begynne er med kurs: http://www.glasspaper.no/no/Hvem-er-du/IT-Tekniker/Windows-Server-2012/ Lenke til kommentar
Vassre Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Egentlig generelt sett jeg vil bli bedre. Tenker mest på oppsett og AD. Filshare også i tillegg. Var inne på den linken til glasspaper. Virket som de leverte noen gode kurs. Tror jeg kommer til å melde meg på et der. Takker for svar Lenke til kommentar
easy:solutions Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 anbefaler glasspaper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå