Eldarwan Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Heisann! Kan noen hjelpe meg til å finne 4pin til 8pin adapter? Har lett på komplett og finner ikke noe som jeg tror jeg kan bruke, bruker bare 4 av 8 pin på hovedkort og vil få inn mer strøm, slik at jeg kan få fikset strømproblemet! Har lagt til bilde, håper noen der ute vet svar! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei ! Søkt litt på denne strømforsyningen.. Din codegen 600W i seg selv er nok problemet , ikke at den ikke har 8p eps connector kabel til hk. En 600W PSU til 300 kroner .. sier seg at det ikke oser kvalitet . En "overgang" 4p -> 8p EPS gjør bare at skjøten til 2 stk ekstra gnd + 2.stk ekstra +12v er i koplingen din (adapter) istedet for på selve loddepunktene i kretskortet og vil ikke gjøre noe fra eller til. Har du stabilitets problemer med denne er det nok kun en ting som gjelder - bytt til noe bedre og regn med å måtte bruke litt mere penger (man får det man betaler for liksom). Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Codegen er på no-go lista for strømforsyninger. Bare sjekk forumer der PSU-tester og andre PSU-guruer henger ut. (Jonnyguru, [H]ardOCP, Hardwaresecrets etc). Ikke bruk denne med noe krevende utstyr! Du kan ende opp med å ødelegge det. Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Takk, kan du linke en bra PSU for gaming ? Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=492649#reviews Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 HX650 er veldig bra , forutsatt at du ikke har planer om senere å kjøre doble grafikk kort 680 i SLI eller 7970 i crossfire e.l , da er HX650 litt på grensen. Men til kun ett grafikk kort eller doble midrange kort eks nvidia 560ti i SLI går det flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå