Rodger Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Skal i morgen overnatte en natt på hotell i oslo og lurer bare på om jeg er nødt til å bestille rom nå, eller om jeg bare kan stikke innom første og beste sted og høre om de har et ledig rom? Jeg skal bare overnatte én natt. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Du må ikkje forhåndsbestille nei, men det kan ofte være lurt slik at du er sikker på at hotellet har ledig kapasitet. Dersom du er mask uheldig så kan du ende opp med å reise frå hotell til hotell utan å finne rom. Det kan ofte også være ein del billegare å bestille over internett, men du må ikkje. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Må ikke, men bør nok reservere for å få garantert rom. Mange har nok rom ledig, men mulig du får de beste prisene dersom du bestiller på nett. Lenke til kommentar
Rodger Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Takk for svar. Da tar jeg sjangsen på at det er noen som har et ledig rom. Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ta en kjapp titt på hotels.com eller lignende allerede i dag - du får sannsynligvis en langt bedre deal ved å forhåndsbestille og slipper i tillegg å gå fra hotell til hotell hvis det er fullt de første stedene du sjekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå