Arodem Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det blir for dyrt for Polytron å lage en ny og bedre patch. Les hele saken Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Får håpe de gjør som mange indie utviklere før dem og dropper microsoft til fordel for steam (eller enda bedre, gog) 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Synes det er råttent gjort av MS (og Sony da de også gjør det) å kreve penger for patcher. Ihvertfall slike summer som 40 000 dollar. Når det er sagt burde utvikler testet spillet bedre før de slapp det. De brukte fem år på å lage det, så å bruke noen ekstra måneder på å finpusse burde ikke vært et problem. Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Synes det er råttent gjort av MS (og Sony da de også gjør det) å kreve penger for patcher. Ihvertfall slike summer som 40 000 dollar. Når det er sagt burde utvikler testet spillet bedre før de slapp det. De brukte fem år på å lage det, så å bruke noen ekstra måneder på å finpusse burde ikke vært et problem. Hvis du hadde visst litt hvordan utviklingen utartet seg, så hadde du nok endret mening. anbefaler å si dokumentaren: Indie Game: The movie hvor de følger denne karen (og andre) gjennom utviklingen og problemene som oppstod (saksmål, oppsigelser div) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Konsoller er håpløse for slikt, håper det mer eller mindre dør ut som indie-plattform. AtW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Å herregud. De har brukt 3 til 5 år på dette å klarer ikke fikse de problemene som gjør at jeg holder meg unna.. Så patcher de en ting, gjør alt 5 ganger værre. Neitakk, da går jeg til PSN og Steam om man vil ha stabile indie-spill Endret 19. juli 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Skuffende at MS ikke lar Polytron få fikse spillet gratis eller til en redusert pris. Det er riktignok en grunn til at de har disse retningslinjene, men i enkelte tilfeller må de kunne gjøre noen unntak. Å herregud. De har brukt 3 til 5 år på dette å klarer ikke fikse de problemene som gjør at jeg holder meg unna.. Så patcher de en ting, gjør alt 5 ganger værre. Neitakk, da går jeg til PSN og Steam om man vil ha stabile indie-spill Ja, for 1 spill er jo selvfølgelig representativt for kvaliteten til de 500 XBLA-spillene som finnes på XBL. Dersom du hadde lest artikkelen så hadde du kanskje lagt merke til at problemet har blitt eliminert for nye kjøpere av spillet. Og feilprosenten for de som har støtt på glitchen er bokstavelig talt bare en prosent. Jeg har ikke testet patchen ennå, men nå blir jeg nødt til å krype til korset. Får håpe jeg ikke er en av de få som blir rammet av feilen. 1 Lenke til kommentar
Syv Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Skulle utgitt spillet til pc.... Her har dere et knallbra indie-tips: http://kerbalspaceprogram.com/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Skulle utgitt spillet til pc.... Det kommer sannsynligvis til PC. Polytron nevnte på Twitter at det ikke er lenge til eksklusivitetsavtalen er over, og siden spillet ble utviklet ved hjelp av XNA så tipper jeg at det vil komme en PC-versjon. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Uansatt plattform så blir indiespill patchet og jeg tviler på om det hadde kommet en patch hvis spilla hadde vært 100 % feilfrie for samtlige brukere. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Skulle utgitt spillet til pc....Her har dere et knallbra indie-tips: http://kerbalspaceprogram.com/ Skjønner ikke en gang hvordan man letter på dritten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå