Zeph Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Dette har kanskje vært oppe før...eg søkte etterr det men fant så lite. Du kan altså ikkje slette andre innlegg enn det siste. Må det være slik? Er det ein tekninsk eller praktisk grunn til at det ikkje er mulig? Gjerne slett tråden om den er upassende, dette har bare krosset tankene mine noen ganger. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Du kan kun slette et innlegg du selv har startet saa lengwe ingen har svart paa det (det er mulig jeg husker litt feil, rett meg isaafall). Har du selv startet en traad, saa kan du slette den saa langt ingen har svart deg, hvis noen har svart deg saa kan du ikke slette den, derimot saa tror jeg en moderator kan slette den. Det er sikker mulig aa sende en PM til en moderator og be han slette en traad for deg, hvis det er du som har skrevet den? Frankie Singapore Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg postet 7 innlegg ved et uhell i går, og kunne ikke slette noen. Det pleier i hvertfall å gå an å slette det siste hvis det er mindre enn 15 minutter siden det ble postet eller noe slikt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvis man er uheldig og dobbel, eller poster flere poster etterhverandre og ikke får slettet postene/treads, så ta kontakt med en moderator. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Såvidt jeg vet gjelder følgende. Både tråder og innlegg kan slettes hvis ingen har svart på dem. Det er ikke noe tidsfrist på slettingen. Det eneste som gjelder er at innlegg som skal slettes er sist i tråden. Det vil i praksis si at en hel tråd kan slettes ved at brukeren som har det siste innlegget går inn å sletter sitt innlegg. Dermed kan neste på listen slette sitt innlegg o.s.v. Man må forøvrig være innlogget for å kunne slette et innlegg. Her ser man hvor man kan slette innlegg. Har du ikke mulighet nummer en er du ikke logget inn. Må først trykke på endre for å få mulighet nummer to. (I tilfellet noen i ettertid kommer inn å lurer på hvordan man sletter et innlegg) Årsaken til at det ikke er mulig å slette inlegget etter at noen har svart er vel for at man i ettertid ikke skal kunne nekte for at man har skrevet noe. Man kan redigere ja, men da blir svaret merket med redigert. Det ville blitt temmelig kaotisk hvis halvparten av sidene i en bok mangler. I verste fall ville deler av forumet blitt likedan hvis man kunne slette innlegg vilkårlig i en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå