Gå til innhold

BK: Langs Norsjø i Telemark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel enig med deg at du vil vise for mye. Syns vel ikke motivet blir så severdig fra denne vinkelen. Ta deg en tur til sidene og la broen skape dybde innover i bildet. Ellers har du jo mange ting i bildet som kan skape fine motiver men jeg syns ikke broen i seg selv er så seværdig. Bildekvaliteten er jo bra forøvrig.

Lenke til kommentar

Er vel enig med deg at du vil vise for mye. Syns vel ikke motivet blir så severdig fra denne vinkelen. Ta deg en tur til sidene og la broen skape dybde innover i bildet. Ellers har du jo mange ting i bildet som kan skape fine motiver men jeg syns ikke broen i seg selv er så seværdig. Bildekvaliteten er jo bra forøvrig.

Tusen takk for fyldig svar! Fint å få bekreftet noe av det en selv tenker. Har mange muligheter til å dra både hit og til andre lignende motiver, så tar med meg tipsene :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Jan ERiks bilde som du nettopp har kommentert viser vel tydelig hva jeg mener. Et bilde fra høyre side kan jo også fange sjøhuset og kan kanskje skape noe spennende særlig hvis solen er lav med sitt varme lys. Da kan du også få spennende skygge virkninger. Jeg sier lykke til.

Regnet pøser ned.

Tusen takk igjen! :) Så snillt av deg å bruke tid på bildet mitt :) Noen late feriedager her = gode fotomuligheter, både ute og på PC :) Ja, de bildene er kjempefine! JEE er et stort forbilde for meg her. Skal ta med tipsene dine på en tur ut i kveld. Litt opphold akkurat nå, men meldt yr i hele dag, med gløtt av sol. Da regner og håper jeg på farger. Der er du mitt store forbilde, med bilder av fargerike åkre, enger vann! :) Ønsker deg en fortsatt god sommer! :)
Lenke til kommentar

enig m det som er kommentert her jeg oxo,men vet ikke helt men det var noe som fassinerte meg alikevel m den vinkel du har her,mulig kuttet vekk litt mere i bunn... og forsterket dette m brua og brukt det som ramme rundt naturen...ja ja det var bare en ide... er ikke sterk nok teknisk sett til si noe serlig mere,ha ben fin kveld

Lenke til kommentar

enig m det som er kommentert her jeg oxo,men vet ikke helt men det var noe som fassinerte meg alikevel m den vinkel du har her,mulig kuttet vekk litt mere i bunn... og forsterket dette m brua og brukt det som ramme rundt naturen...ja ja det var bare en ide... er ikke sterk nok teknisk sett til si noe serlig mere,ha ben fin kveld

Tusen takk, må prøve å feile litt. Tester ut ideen din - tar turen en gang til :) Ha en fin kveld du også :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...