Zennien Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Hei til alle på forumet. Jeg har trent aktiv så og si hele mitt liv, og vil si at jeg er i ganske god form, men jeg er lei av å ha rundt 18% kroppsfett og har bestemt meg for at dette skal bort, og jeg skal klare å komme meg ned til 10% evt lavere. Så jeg har gjort mye research på nettet, og funnet ut hvor mye kalorier jeg må spise hverdag. Jeg er 190 høy veier 92 kilo Jeg trener aktivt 5 ganger i uken, og jeg skal spise rundt 3100 calorier for å holde meg på den vekten. Jeg laget min egen mat plan som består av 2300 kalorier. Jeg ber om deres hjelp, og om folk har noen innvendinger om hva evt jeg kan bytte ut og gjøre annerledes. Dette er en veldig simpel mat plan for å gjøre det billigst mulig. Måltid 1: 1x protein shake blandet med 3 Dl melk + 1 banan + håndfull nøtter Måltid 2 : 250 gram kylling + 50 gram ris Måltid 3: 1 protein shake blandet med Vann + Nøtter Måltid 4: 250 gram kylling + 50 gram ris Måltid 5: Halv banan + Eple Måltid 6: Nøtter og halv banan.+ 1 protein shake Breakdownen min er ca 50% carbs 35% protein 25% fett Dette er en veldig simpel mat plan, men jeg er student jeg bruker mesteparten av dagen min til lesing, trening og venner så jeg har ikke tid til å lage noen fancy måltider, Kyllingen og risen lager jeg vær søndag for hele uken. Dette er en veldig kjedelig mat plan, men det går helt fint. Norsken min er ikke den beste jeg har bodd i Usa nesten hele livet mitt, selvom jeg ble født i Norge så unnskyld hvis norsken ikke er så bra. Tusen takk på forhånd for all hjelp. Hvis dere har noen tips gjerne legg til hvor mye fett, carbs og kalorier det mat produktet inneholder. Endret 19. juli 2012 av Zennien 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Legg til grønnsaker og omega3 i form av lakseolje eller selolje så er du "set"... Utover det ser det bra ut Endret 19. juli 2012 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ser ingenting galt med opplegget ditt så lenge du fortsetter styrketreningen og gjerne kardio i tillegg. Du kan som sagt gjerne tilføre noe omega 3, da det enenste fettet du får i deg nå kun stammer fra nøttene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå