Geir Kristiansen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Insekt Bildet er fjernet. Beskrivelse: Flue sett i litt forskjellig perspektiv. Ikke skarpt nok, men jobber med saken. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Insekt flot macro med fine velafstemte farger Beskrivelse: Flue sett i litt forskjellig perspektiv. Ikke skarpt nok, men jobber med saken. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Insektflot macro med fine velafstemte fargerBeskrivelse:Flue sett i litt forskjellig perspektiv. Ikke skarpt nok, men jobber med saken.Evalueringsnivå Kritikk:Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.Link til bildesiden ved ikke hvad der er sket, men JEG og ikke Geir, skrev, flot macro med fine velafstemte farger Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Takker. Kanskje ett eller annet med oppgraderingen av bildekritikken.?? Ikke lett med macro, kommer vel til ett punkt hvor bildbrikken/optikken ikke klarer å yte mer,..... Kunne vært morro å vist hvor det er Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 dette var jo bare helt max fantastisk 6r likte nr 1 best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg