random_sauce Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det er folket som har gjort opprør, inspirert av "den arabiske våren". Ikke umulig at CIA hjelper opprørerne, det er sant. Tror ikke på påstandene om en "plan". Selv om du ikke tror de er en plan, så er det nok det likevel. For det er ikke folket i Sria som gjør opprør. http://www.thenewame...hs-george-soros Det hele er ment som forberedelse for krigen mot Iran, og tredje verdenskrig. Poenget er imidlertid at dette er noe alle parter er med på, både kina og Russland og selvføgelig også Iran. Tredje verdenskrig er planlagt for lenge siden, akkurat som første og andre verdenskrig var det. Det diplomatiske spillet vi ser i FN osv. er bare spill for galleriet for å holde skjult for folket at tredje verdenskrig faktisk er planlagt. Det er forøvrig også russiske soldater i Syria. Det som overrasker meg med alle som tror på konspirasjonsteorier (det er vel ingen teori, eh?) ser ingeb annen mulighet for sannhet, som du har gitt meg inntrykket at du ikke gjør. Det er greit du har en påstand, men det som er så beundringsverdig er måten du ser på "planen" som 100% sikker og sann og at alle som ikke tror på det er dumme og "blinde." Lenke til kommentar
beastiality Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kjære baltazar, er du en kronidiot? Alt dette er synsing og gjetting, du har ingen fakta til å støtte den ville gjettingen din, dette er konspirasjonsteorier, og noen som en 5 åring med tilgang til en historie bok kunne funnet på. Eller det er kanskje ikke helt rett, for jeg tviler på at en 5 åring er i stand til den typen rasisme som forekommer i konspirasjonene dine. Jeg mener ærlig talt,jødene skapte nazismen? Planlagte masseødeleggelser? Unskyld meg, men da er du enten en idiot med en syk sans for humor som kødder seg på ett seriøst diskusjonsforum, eller en idiot som har sett litt for mye på film. Men vet du hva det verste er? Ikke alt dette tullet, for du har rettt til din mening, sånn som jeg, men at du legger det ut som fakta, på ett seriøst forum ( dette er kanskje noe for deg http://www.sffworld.com/forums/ ). Og ikke nok med det men du gjør det anonymt, tagger over internett, og står ikke for din mening med så mye som en signatur. Du har nettop drete på internettet Mvh. Oliver-Alexander Erik Rygaard Press 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå