Gå til innhold

Blir det krig i midtøsten ?

Anbefalte innlegg

Myten om Noah og flommen har du allerede trukket frem i en annen tråd tidligere hvor du påstod at restene av arken var funnet i Tyrkia. Du kom da aldri med noe svar da jeg viste til kilder hvor det fremgikk at det var blitt bevist at det ikke var snakk om restene av noen båt. Nå kommer du med en ny påstand om at det er bevist at det en gang i tiden har vært en verdensomspennende storflom, en påstand det ikke finnes vitenskapelige holdepunkter for.

Vel, beklager at jeg ikke svarte, jeg må ha oversett spørsmålet av en eller annen grunn.

Poenget er at det er ateister som tror på denne evolusjonsteorien som rår, og alt som ikke stemmer med denne taorien blir derfor unserslått fra offentligheten, og om det skulle komme frem, så trer hele gjengen fram og hevder at det ikke er slik, det er en forfalskning osv.

Det er enorme mengder med arkeologiske funn som er skjult eller rett og slett ødelagt fordi det beviser at evolusjonsteorien er riv ruskende gal.

Men at arken er funnet er sant, og sporene etter en verdensomspennende flom er der, og det samme er mytene om en slik flom blandt de fleste av verdens folk, uansett om de er kristne eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har nå ikke jeg bar advart on endetiden ogslutten på denne verdn, men jeg har advart om ting som er i ferd med å skje akkurat nå og ting som vil skje i den nærmeste fremtid.

Alt dette vil resultere i nwo og en verdensregjering, angrep på Iran og 3 verdenskrig. Dette samt div. naturkatastrofer ol vil skje først, deretter vil slutten på denne verden komme.

Folk som deg har spådd slutten på verden så lenge det har eksistert mennesker... Og vi er her ennå :)

Nå har nå ikke jeg bar advart on endetiden ogslutten på denne verdn, men jeg har advart om ting som er i ferd med å skje akkurat nå og ting som vil skje i den nærmeste fremtid.

Alt dette vil resultere i nwo og en verdensregjering, angrep på Iran og 3 verdenskrig. Dette samt div. naturkatastrofer ol vil skje først, deretter vil slutten på denne verden komme.

Folk som deg har spådd slutten på verden så lenge det har eksistert mennesker... Og vi er her ennå :)

Jeg vet det, og de trodde nok at de hadde grunn til det. Nå har det riktignok ikke skjedd ennå, men de vil nok få rett til slutt de også, selv om det ikke skjedde da de trodde det ville skje.

Poenget er at teknologien måtte bli tilstrekkelig avansert først, slik at det faktisk er mulig for grådige og maktsyke myndigheter til å utslette menneskeheten og ødelegge planeten.

Den teknologien er tilstede nå, og den vil bli brukt.

Lenke til kommentar

Myten om Noah og flommen har du allerede trukket frem i en annen tråd tidligere hvor du påstod at restene av arken var funnet i Tyrkia. Du kom da aldri med noe svar da jeg viste til kilder hvor det fremgikk at det var blitt bevist at det ikke var snakk om restene av noen båt. Nå kommer du med en ny påstand om at det er bevist at det en gang i tiden har vært en verdensomspennende storflom, en påstand det ikke finnes vitenskapelige holdepunkter for.

Vel, beklager at jeg ikke svarte, jeg må ha oversett spørsmålet av en eller annen grunn.

Poenget er at det er ateister som tror på denne evolusjonsteorien som rår, og alt som ikke stemmer med denne taorien blir derfor unserslått fra offentligheten, og om det skulle komme frem, så trer hele gjengen fram og hevder at det ikke er slik, det er en forfalskning osv.

Det er enorme mengder med arkeologiske funn som er skjult eller rett og slett ødelagt fordi det beviser at evolusjonsteorien er riv ruskende gal.

Men at arken er funnet er sant, og sporene etter en verdensomspennende flom er der, og det samme er mytene om en slik flom blandt de fleste av verdens folk, uansett om de er kristne eller ikke.

Nå sitter jeg og gleder meg til å få kilder på

1: evolusjonsteorien er feil.

2: at enorme mengder arkeologiske funn som beviser dette blir underslått

3: at det er funnet spor etter arken

4: at man har funnet spor etter en verdensomspennende flom. (at flere kulturer har historier om store flommer er ikke unaturlig da de fleste kulturer vil oppleve lignende.

For jeg regner med du har dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet det, og de trodde nok at de hadde grunn til det. Nå har det riktignok ikke skjedd ennå, men de vil nok få rett til slutt de også, selv om det ikke skjedde da de trodde det ville skje.

Så klart vil de få rett i det etter som vi vet at sola vil dra jorda med seg i sine dødskramper. Men det blir som å si at jeg hadde rett hvis jeg spår at det blir 30 grader og sol på onsdag i neste uke, og så skjer det først en gang ila. sommeren 2098.

Nå sitter jeg og gleder meg til å få kilder...

Da er vi to...

Teknologi for å utslette jorden har vært tilgjengelig siden 1945. Hvorfor har det ikke skjedd før?

Grunnen er at det er først i det siste tiårene at internett har gjort det mulig for dem å poste mystiske tidsur på nettet som teller ned til uvisse hendelser, noe som visst er obligatorisk for onde organisasjoner på jakt etter verdensherredømme...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Teknologi for å utslette jorden har vært tilgjengelig siden 1945. Hvorfor har det ikke skjedd før?

Ikke siden 1945, det var ikke nok atomvåpen til å utslette verden før i 60 årene.

Men nå er jo ikke disse folkene primært ute etter å ødelegge verden, men å overta verden. Og derfor er det andre biter i spillet og annen teknologi som også må være på plass.

Poenget er at resultatet vil bli at de ødelegger planeten, og alt liv på olanten om de ikke blir stoppet.

Disse folkene bak illuminati tror de er guder og de prøver å utvikle teknologi som gjør at de selv kan leve evig, samtidig som de ønsker å drepe flest mulig av oss,

FN har også et program for befolkningsreduksjon som bla går ut på å drepe mesteparten av jordens befolkning fordi vihar ikke noen plass i denne nye verdensordenen.

Dette har Gro Harlem Brundtland vært med på å utvikle, og Jens Stoltenberg gir store summer til FN og til Bill Gates for å hjelpe til med å utføre dette ved bla å spre sykdommer gjennom vaksine.

For å få sin nye verdensorden så må de også først ødelegge den gamle. Og det er her 3 verdenskrig kommer inn i bildet.

Lenke til kommentar

Evolusjonsteorien er jo "bare" en teori det også, ikke noe som er hugd i granitt

Er vel ikke mer enn ca. par måneder siden de fant noe skjellet-rester i Kina som snudde opp-ned på endel antagelser. (hørte bare med en øret på radion, men den som er interessert finner nok bakgrunnstoff/kilde for akuratt denne hendelsen

Lenke til kommentar

Evolusjonsteorien er jo "bare" en teori det også, ikke noe som er hugd i granitt

Vet du hva ordet "teori" betyr i vitenskapen? Og nei, det betyr ikke det folk flest forbinner med ordet.

Evolusjonsteorien er faktis en av de aller best dokumenterte teorier. Selvsagt vet vi ikke alt, og av og til gjøres det funn som endrer synet på noe av det vi vet. Men at det snur opp-ned på selve evolusjonsteorien er bare tull.

Lenke til kommentar

Ser andre har svart på MR.M sitt innlegg så hopper rett til poenget: Er det ikke ganske beskrivende at Baltazaar kategorisk unngår komme med kilder til den rekken med mer eller mindre drøye påstander lenger opp, men helle fortsetter å hoppe fra tråd til tråd for å spy ut de samme gamle påstandene sine, selvfølgelig ute kilder eller underbyging.

Vi sitter med påstander som at ett samlet arkeologkorps systematisk ødelegger funn som strider mot evolusjonsteorien, men må nøye oss med Baltazaar sitt ord, som for de fleste av oss ikke er vært særlig mye.

Lenke til kommentar

Ordet "tori" i dagligtale og ordet "teori" i vitenskapelig sammenheng er to VELDIG forskjellige ord. For "teori" i dagligtale er det man i vitenskapen kaller en "hypotese" som er en antagelse. en vitenskapelig teori er en hypotese som har blitt bekreftet men som ikke har eksistert lenge nok til å bli kaldt en "naturlov". Relativitetsteorien er blitt de siste årene til "the laws of relativity" i enkelte fysikk-artikkler, dette til tross for at relativitetstorien har blir bekreftet i sin helhet i 100 år (112 for special theory og 97 for general theory).

Så evolusjonsteorien som er eldre enn relativitetsteorien har blitt bekreftet igjen og igjen. Ja det er mange spørsmål, og det er mye detaljer som ikke er nøstet opp i, men DNA var den siste biten som skulle til for å sette sammen puslespillet. Vi VET menneskets gang gjennom evolusjonen. DNA er et udødelig molekyl som har rester i seg fra de første encellede organismene som er alt livs forfedre. Vi har kunne spore menneskehetens vandringer, og til og med konstatert hvilke arter vi har som våre genetiske "familiemedlemmer". Det er ikke bare noen benrester her og der som er alt som bygger opp rundt dette, men biokjemien kan enkelt lage enzymer bare ved å ha diverse vesker å gasser sammen og tilsette litt energi.

Å si at Evolusjon bare er en teori og derfor ikke gir svar et bullshit! å fornekte evolusjon er som å fornekte at solen er solsystemets senter!

-frank

Lenke til kommentar

Evolusjonsteorien er faktis en av de aller best dokumenterte teorier.

Feil !

Evolusjonsteorien er aldri blitt dokumentert. Og kan heller ikke dokumenteres, for det har aldri vært noen "evolusjon" utenom mikroevolusjon.

Folk flest tror vel kanskje at mikroevolusjon er en del av "dvolusjonsteorien" men det er ikke tilfelle. Derfor så burde det vært et annet navn på dette, men jeg tror det er gjort med hensikt, slik at de fleste skal tro at dette "beviser"at denne evolusjonsteorien er riktig.

Microevolution is simply a change in gene frequency within a population.

dot_clear.gifmicro_mech_3.gif

Eller feks, at en sønn eller datter arver trekk og egenskaper fra begge sine foreldre,. Men dette er ikke synonymt med "evolusjonsteorien"det har ikke noe med evolusjonsteorien å gjøre i det helt tatt, for dette er noe som skjer kun innen en art. Evolusjonsteorien forutsetter bla at arter kan og vil utvikle seg til nye arter, men dette er umulig og vil ikke skje.

Før sndefloden, i Noahs dager, så hadde menneskene imidlertid en ganske avansert teknologi, med genmanipilering og genetic engineering, hvor de tuklet med skaperverket og bla blandet gener fra mennesker og dyr, og skapte hybrider og alle slags underlige skapninger.

Den samme teknologien har de i dag, og det er bla skapt hybrider mellom mennesker og dyr.

Men forskerne skaper likevel ingenting,de bare bruker teknologien til å blande gener, dette skjer imidlertid aldri naturlig,

For Gud skapte både mennesker og dyr, hver etter sin art.

Dette kan vi evt gå videre med i en annen tråd.

Denne trådens tema er om det blir krig i midtøsten, noe det forøvrig allerede er, og det vil som sagt snart utvikle seg til 3 verdenskrig.

Lenke til kommentar

Det er som sagt krig i midtøsten allerede, og det vil snart bli verre, når Iran blir angrepet og 3 verdenskrog bryter ut for alvor.

3 verdenskrig er som sagt allerede planlagt, og det er ikke et spørsmål om den vil starte men når den vil starte. Forpostfektningene og forberedelsene for 3 verdenskrig har allerede startet.

Det hele er ledd i et stort globalt spill med menneskeliv, hvor illuminai står bak og trekker i trådene, og målet er som sagt ødleggelse av den gamle verdensordenen og starten av en ny verdensorden.

Den kommede 3 verdenskrig ble planlagt for lenge siden, og de to første verdensktigene var også planlagt. Verdenshistorien er altså ikke som vi alle har lært på skolen, vi er alle blitt lrt, og blir brukt som brikker i et spill av politikere og myndigheter.

Første verdenskrig hadde som mål å ødelegge Tsarens Russland, og innføre kommunisme/sosialisme bla for å svekke kristendommen i Russland og Europa. Noe som jo også skjedde.

"The First World War must be brought about in order to permit the Illuminati to overthrow the power of the Czars in Russia and of making that country a fortress of atheistic Communism. The divergences caused by the "agentur" (agents) of the Illuminati between the British and Germanic Empires will be used to foment this war. At the end of the war, Communism will be built and used in order to destroy the other governments and in order to weaken the religions."

Andre verdenskrig hadde som mål å ødelegge nazismen og øke jødenes(zionistenes) makt, samt opprette landet Israel. Dette skjedde også som planlagt.

Forøvrig så måtte de jo skape nazismen først for å ødelegge den, da disse planene ble lagt lenge før nazismen oppsto i Tyskland.

"The Second World War must be fomented by taking advantage of the differences between the Fascists and the political Zionists. This war must be brought about so that Nazism is destroyed and that the political Zionism be strong enough to institute a sovereign state of Israel in Palestine. During the Second World War, International Communism must become strong enough in order to balance Christendom, which would be then restrained and held in check until the time when we would need it for the final social cataclysm."

3 verdenskrig blir den siste, og den vil antakelig starte i løpet av høsten. Den vil bane veien for en ny verdensorden, og en ny religion. Og folk vil bli tvunget til å tilbe Lucifer , slik lederne i illuminati og deres mange lakeier gjør i dag, eller bli drept. Dvs de som overlever.

"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…We shall unleash the Nihilists and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view. This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time."

Lenke til kommentar

Baltazar, vet du hva som gjør to arter forskjellige? Jo, det er nettopp en viss menge av genmaterialet deres. Svært mye genmateriale deles av alle arter på jorda, og jo nærmere i slekt to arter er hverandre, dess mer genmateriale har de til felles. 96% av genmaterialet til sjimpansen og mennesket er identisk. Du har allerede forklart oss hva mikroevolusjon er. I tillegg vet vi at gener muterer relativt hyppig når celler deles, mao. kan genmaterialet til et individ endre seg, og disse endringene overføres til neste generasjon. Disse endringene kan medføre en økt sjanse for overlevelse og/eller reproduksjon, ergo vil forekomsten av de nye genene øke i populasjonen. Tenk deg så at to populasjoner av en art utvandrer til to nye, ulike miljøer. Det vil da etter hvert bli en økende forskjell i genmaterialet til disse to populasjonene som følge av mutasjoner og at de best tilpassede individene i større grad vil evne å produsere avkom som overlever og reproduserer seg. Det er dermed fullstendig logisk å tenke at man etter hvert vil få en så stor forskjell i genmaterialet til de to populasjonene at de ikke lenger kan produsere fruktbare avkom seg i mellom, og "voila!", vi har to nye arter. http://no.wikipedia.org/wiki/Evolusjonsteori

Ellers er det jo like sjarmerende ironisk som alltid å se at du forkaster den vitenskapelige metode og snakker om mangel på bevis, i samme åndedrag som du trekker frem Bibelen som en kilde til viten.

Og dine innlegg preges fortsatt av et totalt fravær av kilder...

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er litt spent på Baltazar94's reaksjon nå som også paralympics er over...

Du er ikke alene om det. Har sett "slike" tidligere som antydet at det var de (sannhetsheltene ble faktisk nevnt) som hadde avverget terroranngrepet ved å opplyse folk, og dermed reddet masse liv. Uten at jeg enda har sett noen forklaring på hvordan de avslørte dette...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...