Hugo_Hardnuts Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Storbritannia bruker nærmere 5 milliarder på sikkerhetsopplegget rundt OL i London. Har du tenkt den tanken at dette kan være en dekkoperasjon, for å dekke over denne bombingen av ol som de planlegger ? Jeg kan tenke meg mye rart, men slike tanker har liten verdi hvis de ikke kan underbygges av noe annet enn min eller andres fantasi. Hvis de planlegger en falsk flagg aksjon, ville det ikke gi litt mer mening å holde seg til et sikkerhetsopplegg innenfor mer normale rammer? Når man planlegger en stor falsk flagg aksjon, så er det ganske naturlig å overdrive sikkerhetstiltakene for å skjule hva man planlegger for å liksom vise vise folket at man ikke planlegger noe slikt, men tar sikkerheten alvorlig. I neste omgang, når det likevel skjer en bombing i løpet av ol, med mange døde på tross av alle "sikkerhetstiltakene" så er det enkelt for myndighetene å manipulere folket til å gå gi opp enda mer av sine rettigheter og frihet for at myndighetene skal kunne sette i verk enda strengere "sikkerhetstiltak" Dette har også litt med sykologi å gjøre, for hvis du planlegger å gjøre noe galt, så vil du prøve å dekke over det så godt du kan for nettopp å vise folk at du ikke planlegger noe slikt. Du mener at et land som sliter økonomisk bruker 5 milliarder på en dekkopreasjon hvis konsekvens er enda større utgifter til sikkerhetstiltak? Hvordan stemmer teorien din om et planlagt angrep på Iran overens med det faktum at både USA og Storbritannia kutter kraftig i sine forsvarsbudsjetter? 3 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det er liten vits for meg å prøve å overbevise deg om noe som helst, for uansett hva jeg sier eller gjør så vil du velge å ikke tro meg. Men det er bare tre dager igjen til OL, og da kan du jo selv se hva som skjer, og når det skjer så vil du vite at dette er en falsk flagg aksjon som ble planlagt lenge før OL. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det er liten vits for meg å prøve å overbevise deg om noe som helst, for uansett hva jeg sier eller gjør så vil du velge å ikke tro meg. Satt i grunnen bare og ventet på den setningen der. Vanskelig med kritiske spørsmål...? Men det er bare tre dager igjen til OL, og da kan du jo selv se hva som skjer, og når det skjer så vil du vite at dette er en falsk flagg aksjon som ble planlagt lenge før OL. Skjer det noe, kommer jeg nok (dessverre for din del) ikke til å ta ditt ord for god fisk da heller. Har ingen tiltro til ubegrunnede påstander - jeg trenger kilder. Et mer interessant spørsmål er hva du tenker hvis det ikke skjer noe? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Legg merke til at istedenfor å argumentere for teoriene sine så setter baltazar opp umulige dilemmaer. Nå er sterke sikkerhetstiltak tegn på false flag osv. 22. Juli mente han den dårlige beredskapen var bevis for false flag. Egentlig så vil han tolke alt som bevis for dette, så hva er egentlig poenget? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ble et stille OL gitt... 3 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ble et stille OL gitt... Sikkert noen konspireringen -de har nok mange på lager- skal du se Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Jeg tror ikke at Iramn bryr seg om palestine, nei jeg tror heller ikke på at det blir en verdenskrig, men det blir ,er hat da mot USA og Vesten Endret 17. august 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Men det er bare tre dager igjen til OL, og da kan du jo selv se hva som skjer, og når det skjer så vil du vite at dette er en falsk flagg aksjon som ble planlagt lenge før OL. Hehe 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det er liten vits for meg å prøve å overbevise deg om noe som helst, for uansett hva jeg sier eller gjør så vil du velge å ikke tro meg. Men det er bare tre dager igjen til OL, og da kan du jo selv se hva som skjer, og når det skjer så vil du vite at dette er en falsk flagg aksjon som ble planlagt lenge før OL. Wall of Fame anyone? 3 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ble et stille OL gitt... Sikkert noen konspireringen -de har nok mange på lager- skal du se MI6, Firmurerne, CIA, Mossad, reptiljødene, PTS, etc. oppdaget sikkert at Baltazar hadde avslørt opplegget deres, så da valgte de å avblåse aksjonen 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Ble et stille OL gitt... Ol er ikke over før paralympics er slutt, og paralympics begynner 29 August og slutter 9 september. Det er jo ikke slik at jeg ønsker at det skulle skje en bombeaksjon under første del av ol, men informasjon fra flere kilder tydet på at det ville bli en slik aksjon og min hensikt er å advare. Jeg ønsker ikke at det skal skje, og at mange tusen skal bli drept, selv om du ganske sikkert tror det. Mange regnet med at det kunne skje og sendte ut advarsler som også jeg gjorde, og muligens skjedde det ikkenettopp fordi mange avslørte planene og advarte om hva som kunne skje. Når det nå likevel ikke skjedde, så virker dette naturlig nok mot oss som advarte og svekker vår troverdighet enda mer, fordi folk flest tror jo nå at ol er over. Men vi trodde også at det ville skje på avslutningssermonien på første del av ol, men der tok vi feil.Vi hadde i likhet med folk flest glemt at ol er delt i to deler, først ol for funksjonsfriske ogderetter paralympics, som i år altså er 29 August til 9 september. Siden ingenting skjedde under første del av ol som er det folk flest forbinder med ol, så er det få som regner med at bombingen kan komme under eller på slutten av paralympics. Og få vil vel advare mot det også siden også de som advarte regnel ol som avsluttet. Men jeg kom til å tenke på at paralympics er også ol, og med det synet illuminati har på handikappede som "undermennesker" så er det nok ikke umulig at de har bestemt at disse kan ofres, og at vi derfor får en bombeaksjon under paralympics eller på avslutningssermonien. Denne mystiske klokken på illuminatiorder.info kan kanskje tyde på det, selv om det også kan hende at det er noe annet den teller ned til. http://www.youtube.com/watch?v=Pn-CfTPFI5E Endret 16. august 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Snakk om å gripe etter halmstrå 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg ønsker ikke at det skal skje, og at mange tusen skal bli drept, selv om du ganske sikkert tror det. Neida, jeg tror ikke det. Jeg tror derimot du synes verden fremstår som ganske kaotisk og skummel, og at du derfor har funnet deg en enkel forklaring på hvordan alt dette henger sammen - en enkel "good vs. evil" modell. Dette er en tankegang som går igjen i veldig mange modeller som skal forklare tilværelsen for mennesket, inkl. de store verdensreligionene. Mange regnet med at det kunne skje og sendte ut advarsler som også jeg gjorde, og muligens skjedde det ikkenettopp fordi mange avslørte planene og advarte om hva som kunne skje. De skrotet med andre ord en aksjon, hvis prislapp for dekkoperasjonen (sikkerhetsopplegget) alene var på 5 milliarder, pga. noen poster på div. nettsteder som fåtallet har kjenskap til? Synes du det høres sannsynlig ut? Siden ingenting skjedde under første del av ol som er det folk flest forbinder med ol, så er det få som regner med at bombingen kan komme under eller på slutten av paralympics. Og få vil vel advare mot det også siden også de som advarte regnel ol som avsluttet. Eller så kan jo du bare fortsette å advare oss i forkant av hvert eneste arrangement som innebærer store menneskemenger, så skal du se at du sikkert får rett i at det skjer et eller annet en dag Denne mystiske klokken på illuminatiorder.info kan kanskje tyde på det, selv om det også kan hende at det er noe annet den teller ned til. Ja, for en superhemmelig organisasjon som styrer verden vil jo helst at så mange som mulig skal vite at de pønsker på et eller annet... ("And by the way, I was being sarcastic!" - Homer J. Simpson) 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Verden er kaotisk. alle som gidder å dra hodet opp av sanden og se på hva som skjer omkring dem, vil se det. Norsk media opplyser ikke om noe av dette , dvs bortsett fra enkelte røverhistorier om syria osv. men de er ikke i nærheten av å berøre det som virkelig skjer i verden, og heller ikke at det som skjer i Norge, DLD, flyplasskontroller, falsk flagg aksjoner osv også er en del av det som skjer globalt, for politikere over hele verden er med på dette spillet med å ødelegge sine land. For illuminati og folkene som står bak dette spiller penger ingen rolle, de tar bare det de trenger fra folket uansett. Og for dem betyr det ikke noe om folk flest blir fattige eller om land går konkurs, denne verden er ferdig uansett og landene skal jo gå konkurs uansett, den gamle verdensordenen må ødelegges for å gi plass for den nye. Jeg har lenge advart mot den nye verdensordenen, mot norske politikeres og regjeringens arbeid for å ødelegge Norge, mot farlige vaksiner og kjemikalier, chemtrails osv. Jeg har også advart mot globalt økonomisk kollaps, dollarens og euroens kollaps osv. Jeg har advart om tredje verdenskrig og påpekt sammenhengen mellom "arabisk vår"krigen i Libya,Syria osv. og det kommende angrep på Iran som for alvor vil sette i gang 3 verdenskrig. Jeg har advart om endetiden, om FN og sultekatastrofer ol som FN har skapt. Men ingen vil tro meg, de bare fleiper det bort og tror at når de gjør det så vil ingenting skje, de fleste tror vel også at dette skjer ikke og vil ikke skje fordi norsk media ikke opplyser om det. Men det vil skje, og mye har allerede skjedd. Selv om jeg ikke kan si akkurat når det vil skje, så vil det skje fordi det er planlagt. Det var mye informasjon som pekte på at en bombing av ol er planlagt. De fleste, meg selv inkludert, trodde det ville skje på første del av ol, men det kan skje under paralympics, som er en del av ol. Men vi har jo ikke noen fastlagt timeplan å følge,og heller ikke når det gjelder økonomisk kollaps, ødeleggelse av de enkelte land eller når angrepet på Iran vil komme osv. At dette vil skje er sikkert, men når det vil skje kan ikke jeg bestemme, jeg har ingen timeplan, og jeg er heller ikke den som vil starte dette. Vi får se i løpet av høsten. Jeg sa allerede i fjor at planene for nwo skulle settes i verk i løpet av 2012, og mye har skjedd allerede, men dere ser ikke og forstår ikke. Ting vil fortdette skje i økende tempo utover høsten, det spørs om dere er våkne nok til å se og forstå når det smeller i Iran. Jeg har advart, og det er liten vits eller tid for meg å fortsette å advare, ingen vil tro meg uansett. Når man advarer mot noe som vil skje så er det jo ganske naturlig at man advarer mot dette på forhånd, før det skjer, og at det da tar litt tid før det skjer. Poenget er jo å advare før det skjer slik at folk får tid til å forberede seg. Dette er jo hele poengt med å advare, men dere har altså ikke forstått, nå begynner allerede ting å skje, men dere forstår ennå ikke, og dere vil ikke forstå noe heller før evt. når 3 verdenskrig og nwo er et faktum. Men jeg tror mange ikke vil forstå hva som skjer da heller. Jeg regner med at ingen gidder å se videoen, derfor legger jeg ut linken til klokken slik at alle kan følge med selv, og se hva som skjer når den stopper. http://www.illuminatiorder.info/ac/thaumaturgy/index.html Endret 16. august 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg liker logikken, "jeg har advart mot at "ting" kommer til å skje og "ting" har jo skjedd" selv om ingen av "tingene" som det ble advart mot skjer. Som sagt Baltazaar, problemet er ikke at du påstår noe som virker drøyt, men at du ikke klarer å underbygge dette i det hele tatt. Du har kun påstandene dine som er ekstremt vage, og hver gang du prøver å være er presis bommer du så mye at det blir komisk, ref OL. Skjønner du enda ikke at du selv gjør det umulig å ta deg seriøst? Forresten, når "den mystiske klokken" har nådd null og det ikke har skjedd noe, hva sier du da? 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Minner meg om en i Jehovas Vitne jeg kjente til. I følge dem skulle jo verden gå under, så han solgte og gav bort alt han eide. Da verden IKKE gikk under, havna han på psykriatisk klinikk... Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Minner meg om en i Jehovas Vitne jeg kjente til. I følge dem skulle jo verden gå under, så han solgte og gav bort alt han eide. Da verden IKKE gikk under, havna han på psykriatisk klinikk... Nå har nå ikke jeg bar advart on endetiden ogslutten på denne verdn, men jeg har advart om ting som er i ferd med å skje akkurat nå og ting som vil skje i den nærmeste fremtid. Alt dette vil resultere i nwo og en verdensregjering, angrep på Iran og 3 verdenskrig. Dette samt div. naturkatastrofer ol vil skje først, deretter vil slutten på denne verden komme. Og som sagt så er mye av dette allerede begynt å skje nå,og jeg har prøvd å forklare hvorfor alt skjer,bla overvåking, økende kriminalitet, bråk og økonomisk kollaps i europa, opprør og kriger i midtøsten osv. men dere forstår ikke, fordi dere er opplært til å tro at alt skjer ved "tilfeldigheter" og ingenting er planlagt eller har en sammenheng, og staten er "gud" og vil oss alle bare godt. Når det gjelder enden, dvs slutten på denne verden, så er også profetert i Bibelen. Men enden kunne ikke komme før disse andre tingene som er profetert har skjedd, og før teknologien er så avansert at menneskene, dvs våre gale myndigheter og politikere både kan og vil utrydde menneskeheten. Dette er også profetert i Bibelen, og skjer fordi menneskene har fått en tilmålt tid for å prøve å styre seg selv. Denne tiden vil ende i katastrofe, og Jesus vil kommme tilbake for å stoppe det hele. Og det vil være slutten for denne verden. Men du trenger ikke å selge eller gi bort alt du eier nå, du vil likevel miste det i tiden som kommer. Det vil bli som i Noahs dager, da de fleste heller ikke trodde på det som Noah sa ville komme. Denne flommen som kom da, kan vi se sporene etter over hele verden. Og de fleste folk i verden har skrevne eller muntlige beretninger om en slik verdensomspennende storflom. I endetiden blir det bla som Misty Edvard synger om her, og det er allerede begynt . http://www.youtube.com/watch?v=Sc1RuGlgEec Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Du forveksler "ikke forstå" med "uenig". Jeg forstår hypotesene dine, men jeg er ikke enig i dem grunnet et særdeles tynt kildegrunnlag for påstandene dine, samt at påstandene i seg selv ikke er logiske. Og ref. ditt forrige innlegg, så er det ikke slik at jeg mener at verden ikke er kaotisk. Poenget mitt var at du med din forklaringsmodell forsøker å gjøre dette kaoset mer lettfattelig ved å postulere at det hele styres av én okkult organisasjon i ledetog med djevelen. Dette er langt enklere å forholde seg til enn å forsøke å forstå dynamikken i en verden der et utall ulike intresser kjemper om makt, ressurser og innflytelse. Myten om Noah og flommen har du allerede trukket frem i en annen tråd tidligere hvor du påstod at restene av arken var funnet i Tyrkia. Du kom da aldri med noe svar da jeg viste til kilder hvor det fremgikk at det var blitt bevist at det ikke var snakk om restene av noen båt. Nå kommer du med en ny påstand om at det er bevist at det en gang i tiden har vært en verdensomspennende storflom, en påstand det ikke finnes vitenskapelige holdepunkter for. Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Nå har nå ikke jeg bar advart on endetiden ogslutten på denne verdn, men jeg har advart om ting som er i ferd med å skje akkurat nå og ting som vil skje i den nærmeste fremtid. Alt dette vil resultere i nwo og en verdensregjering, angrep på Iran og 3 verdenskrig. Dette samt div. naturkatastrofer ol vil skje først, deretter vil slutten på denne verden komme. Folk som deg har spådd slutten på verden så lenge det har eksistert mennesker... Og vi er her ennå 1 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Med det nye terrorangrepet, mot Israelitter, i Bulgaria og Israel som beskylder og truer Iran...... blir det krig? Er det oppblussingen og "reklamen før hovedfilmen" vi er vitne til, palestina og iran + alle araberlandene mot usa + vesten ? På mange måter har vesten å midt-østen vært i krig kontinuerelig de siste 4000 åreme, (om ikke lengre). Om det vil blusse opp en skikkelig hot krig a la WWII eller Vietnam er et annet spørsmål. Det kommer veldig ann på hvem som vinner presidentvalget til høsten. blir Obama er det håp for fred, men blir Obama byttet ut med en mer konservativ president, så kan det fort blusse opp en temmelig heftig krig. At det blir en "østen versus vesten"-krig er nesten uunngåelig, ikke så mye pga USAs imperialisme, men mer pga midt-østens mange ekstremistiske regimer som er under stort press fra vesten. Saudi Arabia er veldig sinte på europa som skal skjelle dem ut i FN hver eneste gang de skal steine en kvinne igjel fordi hun ble voldtatt. Eller når USA gir sin 110% støtte til Israel mens nabolandene har blitt lovet gull og grønne skoger fra USA og så har regimeskifte i USA ledet til at USA har gjort helomvending, og brutt løfter, noe som går imot arabisk ære, (Bill Clintons løfte om å håndheve "oslo-avtalen" er et godt eksempel, for 'W' var ikke interressert i å håndheve den, men helle gi palestinerene fingeren, noe som har skapt mye mistillit til USAs evne til å være den siste supermakt/de facto verdenshegemoni). Smelle vil det, det er bare et spørsmål om det er Isreal som starter det eller en av de arabiske statene som starter det. Jeg personlig anntar at Israel kommer til å angripe Iran og da kommer regionen og verden å dele seg i koalisjoner og vi har en ny storkrig, om ikke tredje verdenskrig. -frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå