madbertha Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Vel, jeg hører rykter i bygda om at Ati Radeon 9700 Pro ikke støtter DirectX 9. Jeg håper jo selvfølgelig at dette bare er et løst rykte som en eller annen fjortiss har slengt ut. Er det ikke driverne som bestemmer om skjermkortet støtter eller ikke støtter DX 9 ? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ondsinnete rykter ja Men støtten komme vel an på hardware. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det er som Veritas_ sier, full hardware støtte for DX9 på Radeon 9700 Pro kortene. De var faktisk de første kortene på markedet med full hardware støtte for DX9. Hjelper ikke med software dersom ikke hardwaren støtter DX9. des,OUT! Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Så jeg har ikke noe å engste meg for da ? Det _er_ DX 9 støtte på kortet. Toppers Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Så jeg har ikke noe å engste meg for da ? Det _er_ DX 9 støtte på kortet.Toppers Gi meg navn og adresse til dn som sa d, så skal jeg personlig møte opp hos han og ta med meg en baseballkølle. :wink: Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ja fyfaen han som sa det fortjener minst bank!..... Uans, jepp, er dx9 støtte for 950096009700 og 9800 kortene Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 takk for svar. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Vel, jeg hører rykter i bygda om at Ati Radeon 9700 Pro ikke støtter DirectX 9. Jeg håper jo selvfølgelig at dette bare er et løst rykte som en eller annen fjortiss har slengt ut. Er det ikke driverne som bestemmer om skjermkortet støtter eller ikke støtter DX 9 ? Blir jo imponert når du faktisk lager et tema om det Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det burde gå, jeg kjører DX 9.0 på mitt 9500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå