glemyk Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg har en Acer Aspire X3990 med intel-core i3 prosessor 3.3Ghz 8Gb Ram Nvidia Geforce GT 520/Standard VGA Adapter. Windows 7 Home Premium 64 Bit Problemet er at, når jeg lasta ned steam, logga inn på kontoen, og installerte fm 12. Og når jeg skal starte spillet, så vil det ikke åpne seg, og når jeg prøver på nytt å starte det så kommer det opp Football Manager is already running. Jeg har en kompis som har samme pc, og han hadde ikke de problemene som jeg har. Har og sjekket om siste versjon av directx er installert, noe den var.. Har prøvd opp og ned i mente med og få fikset problemet.. Har slått av pcen og på igjen, har prøvd å starte det om igjen, har sjekket oppgavebehandling for å se om fm ligger der som en oppgave, og det gjør det ikke selv om Football is already running.. Så jeg lurer jeg på om det er noen som har noen tips til hva jeg kan eller må gjøre for å få fikset problemet? Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Jeg har en Acer Aspire X3990 med intel-core i3 prosessor 3.3Ghz 8Gb Ram Nvidia Geforce GT 520/Standard VGA Adapter. Windows 7 Home Premium 64 Bit Problemet er at, når jeg lasta ned steam, logga inn på kontoen, og installerte fm 12. Og når jeg skal starte spillet, så vil det ikke åpne seg, og når jeg prøver på nytt å starte det så kommer det opp Football Manager is already running. Jeg har en kompis som har samme pc, og han hadde ikke de problemene som jeg har. Har og sjekket om siste versjon av directx er installert, noe den var.. Har prøvd opp og ned i mente med og få fikset problemet.. Har slått av pcen og på igjen, har prøvd å starte det om igjen, har sjekket oppgavebehandling for å se om fm ligger der som en oppgave, og det gjør det ikke selv om Football is already running.. Så jeg lurer jeg på om det er noen som har noen tips til hva jeg kan eller må gjøre for å få fikset problemet? Hei. Sjekka rundt på nettet og fant dette. Kanskje det vil hjelpe. "re: FM 2012 won't start up. Any Help? I read somewhere, to change the compatability to Windows Vista mode and that done the trick." Eller kanskje dette kan hjelpe deg: "You need to verify your game cache. I'll get a link for you. Go to "Library" Right click on "FM12" Click "properties" Click "local files" Click "verify integrity of game cache..." Ta-da!" Den siste der ser ut til å ha funket for de aller fleste ihvertfall Gi tilbakemelding hvis du får det til eller ikke da Endret 19. juli 2012 av Nielsen85 Lenke til kommentar
glemyk Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Nei, dette fungerer desverre ikke. Prøvde for sikkerhetsskyld å laste ned en gammel versjon av spillet bare for å se om det funket. Men neida, da fikk jeg opp cannot run the game need to set up graphics system, eller noe sånn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå