mfb Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Skal til Korfu i slutten av Juli og har en greie med at jeg virkelig sliter med å sove hvis det er for varmt. Selv etter å ha bodd asia 1 år var dette noe jeg aldri vente meg til. Skal bo på en seilbåt uten aircondition og tenker at det kanskje blir uhyre varmt å sove i en liten lugar om natta. Noen som vet hvor varmt det er om natta slutten av juli/begynnelsen av august og om luftfuktigheten er veldig høy og sånt? takker for svar Lenke til kommentar
Simonhauan Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ifølge www.holiday-weather.com/ skal nattemperaturen ligge på 22 grader i dagene framover. Luftfuktighet står det ikke noe om annet at det i dag er rundt 69%. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Var i Hellas for noen år siden når det var varmebølge. Ved midnatt var temperaturen nede i 39. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Seilbåt...Hellas...Juli....det blir varmt. 2 Lenke til kommentar
mfb Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 sett på værmeldinga nå fremover, er jo ikke meldt varmere enn 25-26 om natta der nede da, det er vel ikke så ille. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Uten air condition i Hellas i slutten av juli? Hadde jeg aldri orka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå