wolf5 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Noen som vet om et program som automatisk logger seg inn for meg på de 2 hotmail kontoene jeg har og automatisk forwarder dem til en 3dje konto jeg spesifiserer? Jeg fant en grei epostklient for hotmailen: ePrompter. Eneste den mangler er en slik funksjon som jeg ser etter. -Wolf5 Lenke til kommentar
Vaughn Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Du kan bruke "gotmail" (se på freshmeat.net), som vil laste ned Hotmail-post og videresende den til en SMTP-server. Denne serveren skal normalt være på din egen maskin så du kan filtrere det der, men siden dette sikkert ikke er mulig i Windows kan du antakelig bruke den for å videresende posten. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Takker :-) Skal sjekke dette når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg bruker noe som heter Mailbell. Den søker etter innkommende mail jeg får. Så den gir meg en varsel, 'you got mail' Kjekt å ha, slipper å åpne outlook hver gang jeg skal se om jeg har fått mail. Programet scanner av seg selv.. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Gotmail var laget for linux/unix hovedsaklig. Så nå fant jeg noe info på å programmere mot Hotmail kontoene. Så jeg skal mekke en grei hotmail forwarder til egen konto. Greit å kunne flytte all hotmailen til en vanlig epost konto slik at jeg evt kan kjøre et skikkelig spamfilter program på det og få vekk de 200 spammene jeg får hver uke på hotmailen. MS sin egen spamfilter er "farlig". Risikerer å miste viktige eposter. For de som kan programmere: http://www.vbdotnetheaven.com/Code/Aug2003/2143.asp forteller hvordan man i VB.NET jobber mot hotmailen.[/url] Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ta utgangspunkt i cURL... http://curl.haxx.se/ Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 kan du ikke bare kjøre hotmailen din i Outlook express da som ligger i Windows? da har du kontroll over mailen din å den vil skanne mailene som kommer inn for virus og spam. veldig enkelt. brukte express til å kjøre msn mailen min et par ganger, men det ble for dumt for jeg synes at outlook express er dønn dårlig for å si det sånn. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Er det ingen her som har 2 hotmails og har funnet ut at microsoft har sperret all bruk av mer enn 1 hotmail samtidig? Dette gjelder Outlook og Outlook Express. Enuf said. Fikk forsåvidt mekket en forwarder i går :-). Sender en kopi av alle emailene mine fra de 2 hotmailene mine til en av de vanlige pop-mail kontoene mine. Så flyttes eposten til Deleted Items i hotmail. Litt buggy enda med XML parseren ("XmlTextReader"), da den ikke liker XML dataene fra hotmail noe særlig (enkelte tegn som kødder til). Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Naa kan ikke jeg huuske om jeg brukte flere hotmail kontier, men jeg husker at jeg brukte OE til aa laste ned eposten. Jeg laget bare en ny bruker i OE. Trodde det var begrensning paa 2 epost kontoer per bruker i OE, mulig jeg tar feil? At det gjelder 2 epost kontier for OE? Frankie Singapore Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 MS sperret for en god stund siden bruk av 2 kontoer samtidig. Hvorfor er vel bare MS som vet. Plutselig ville ikke OE laste ned fra hotmail #2. Trodde den var ødelagt på en måte, men ved bruk av webbrowser funket hotmailene helt fint. Uansett. Fordelen med å få dem over på en pop3-konto er at jeg kan bruke spamfilters o.l. :-) Samt at det mye raskere å browse data som er lastet ned, enn data som lastes on demand hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå