Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hotmail epost forwarder program?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et program som automatisk logger seg inn for meg på de 2 hotmail kontoene jeg har og automatisk forwarder dem til en 3dje konto jeg spesifiserer?

Jeg fant en grei epostklient for hotmailen: ePrompter. Eneste den mangler er en slik funksjon som jeg ser etter.

-Wolf5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bruke "gotmail" (se på freshmeat.net), som vil laste ned Hotmail-post og videresende den til en SMTP-server.

Denne serveren skal normalt være på din egen maskin så du kan filtrere det der, men siden dette sikkert ikke er mulig i Windows kan du antakelig bruke den for å videresende posten.

Lenke til kommentar

Gotmail var laget for linux/unix hovedsaklig. Så nå fant jeg noe info på å programmere mot Hotmail kontoene. Så jeg skal mekke en grei hotmail forwarder til egen konto.

Greit å kunne flytte all hotmailen til en vanlig epost konto slik at jeg evt kan kjøre et skikkelig spamfilter program på det og få vekk de 200 spammene jeg får hver uke på hotmailen. MS sin egen spamfilter er "farlig". Risikerer å miste viktige eposter.

For de som kan programmere: http://www.vbdotnetheaven.com/Code/Aug2003/2143.asp forteller hvordan man i VB.NET jobber mot hotmailen.[/url]

Lenke til kommentar

kan du ikke bare kjøre hotmailen din i Outlook express da som ligger i Windows? da har du kontroll over mailen din å den vil skanne mailene som kommer inn for virus og spam. veldig enkelt. brukte express til å kjøre msn mailen min et par ganger, men det ble for dumt for jeg synes at outlook express er dønn dårlig for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Er det ingen her som har 2 hotmails og har funnet ut at microsoft har sperret all bruk av mer enn 1 hotmail samtidig?

Dette gjelder Outlook og Outlook Express. Enuf said.

Fikk forsåvidt mekket en forwarder i går :-). Sender en kopi av alle emailene mine fra de 2 hotmailene mine til en av de vanlige pop-mail kontoene mine. Så flyttes eposten til Deleted Items i hotmail.

Litt buggy enda med XML parseren ("XmlTextReader"), da den ikke liker XML dataene fra hotmail noe særlig (enkelte tegn som kødder til).

Lenke til kommentar

MS sperret for en god stund siden bruk av 2 kontoer samtidig. Hvorfor er vel bare MS som vet. Plutselig ville ikke OE laste ned fra hotmail #2. Trodde den var ødelagt på en måte, men ved bruk av webbrowser funket hotmailene helt fint.

Uansett. Fordelen med å få dem over på en pop3-konto er at jeg kan bruke spamfilters o.l. :-) Samt at det mye raskere å browse data som er lastet ned, enn data som lastes on demand hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...