Serox Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hei,jeg bruker remotadmin og det jeg lurer på er om det går an å få ett bedre skjermbilde av den pc'n som man er inne på, får ikke ett bra skjermbilde når jeg hjelper kjente via remoteadmin. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Remote Desktop som følger med på Windows XP CD'en er vel egentlig så bra som det går an å bli. Det er akkurat som å sitte foran PC-en. Eneste merkbare forskjellen er at å se på video og spille funker dårlig. Lenke til kommentar
Serox Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Ja,men går det an å stille dette i RemoteAdministrator programmet ikke remote desktop i XP? Lenke til kommentar
Serox Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 En ting til,den funker heller ikke hvis du har en versjon med XP Pro og en med XP Home,så den er ikke aktuell å bruke. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ja,men går det an å stille dette i RemoteAdministrator programmet ikke remote desktop i XP? Den skjønte jeg ingenting av. En ting til,den funker heller ikke hvis du har en versjon med XP Pro og en med XP Home,så den er ikke aktuell å bruke. Jo. Den funker til og med på windows 98 maskiner. Men det er kun i XP pro den er forhåndsinnstallert. Programmet ligger på XP PRO CD'en, og kan installeres på andre OS. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tror det er en misforståelse ute å går her. RemoteAdministrator er et eget program og har ingenting med remote desktop som er med windows xp. Eller tar jeg feil. Lenke til kommentar
Serox Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Riktig Det er ikke det samme remot administrator er ett eget program. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Beklager, jeg leste litt raskt gjennom innlegget ditt. Jeg tolket det i farten som om du ikke var fornøyd med kvaliteten på bildene i remote administrator, og lurte på om det var andre alternative programmer som var mulig å få bedre bilder med. Forslaget mitt var da at du skulle bruke Remote Desktop i stedet for Remote Administrator. Jeg har ingen peiling på hvordan du kan justere bildekvaliteten i remote administrator... Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg bruker det samme, høreklikk på maskina du kobler opp til og velg Remote Control/View så velger du 65 tusen farger. Du får ikke høyere det der . Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 det hadde vært fint hvis du beskrev litt bedre hva som ikke er bra nok, eventuelt la ut screenshot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå