AMajor Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei, Hva bør jeg spise? Jeg er ikke opptatt av tilskudd, men bare kosthold som vanlig mat man får kjøpt i butikken. jeg er tynn som en spiker. har trent vekter ca. halvtime hver dag, i flere uker, men legger ikke på meg. tips til hva man kan spise for å legge på seg? helst muskler, men det er nesten ikke noe kjøtt mellom armleddene om dere skjønner. tipper det ikke er muskler der? (undertegnede er lang og tynn som en spiker). Vil gjøre noe med det. Takk Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Spis mer. Fokuser på å få i deg proteiner. Prøv å ligg på 500 kcal i overskudd hver dag. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Laks, tunfisk, kylling, nøtter, olje... Er det lov å spørre om høyde og vekt? Sebastian Lenke til kommentar
AMajor Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 181 høy. tipper jeg veier rundt 75-80kg. men er lenge siden jeg har veid meg. takk for tips! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Det høres egentlig veldig normalt ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=36676.0 Enjoy! Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Masse ris og poteter, samt andre rotgrønnsaker til måltidene. Sunneste måte å legge på seg. Hvete og sukker er direkte skadelig for kroppen. Selv om det er aller raskeste vei til vektøkning, så får man så mange andre bivirkninger som diabetes, kreft, hjerte-karsykdommer og mer til. Lenke til kommentar
Dagoth Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 181 høy. tipper jeg veier rundt 75-80kg. men er lenge siden jeg har veid meg. takk for tips! Tynn som en spiker? Hva er jeg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå