Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gardeball, men hva med resten av kvelden?

Anbefalte innlegg

Hei på dere, forumgjengere! Jeg skriver dette i håp om tips og innspill til en liten greie jeg skal gjennomføre:

Jeg har invitert en jente jeg liker svært godt med på gardeball, og ønsker idéer til hva jeg kan gjøre utover dette for å gi henne en best mulig opplevelse. Det jeg stiller med foreløpig er i grunn ballet og rom for to på Grand Hotel senere på kvelden, alt utover det er for tiden uavklart. Har en liten idé om massasje og champagne på rommet etter selve ballet, og skal undersøke litt om det blir mulig å gjennomføre.

Håper på gode idéer og innspill! :-)

Anonym poster: a3b5ff9457996f64caf8021d2e0421e9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær gentleman, gi henne komplimenter (ikke hele tiden og alt for mange da selvfølgelig), inkluder henne(kan jo hende det bare er deg hun kjenner der vet du, og da er det jo lett for henne å føle seg utenfor om du kun sitter og snakker internsnakk med dine medgardister).

Utover dette tror jeg egentlig hun er utrolig glad for å bli bedt med. Alle jenter vil jo på gardeball!

Så hvis du og resten av kompaniet er hyggelige og omgjengelige folk, så er mye gjort, tror jeg:) Anonym poster: 449b5fcc7625e14cf820477b4a2bf767

Lenke til kommentar

Et Gardeball er for DEG. Det er DU som er i garden og det er derfor DU som skal bli satt pris på denne kvelden. Underhold henne, introduser henne til dine venner i garden men husk at fokuset er på DEG. Du vil vel ikke innrede et forhold med en jente der du prioriterer henne over deg selv når det er ditt "event" det er snakk om?.

Liker det den over skrev om at du skal holde deg unna internsnakk til en viss grad, men ikke ekskluder deg selv fra ballet.

Når du får henne med på rommet etterpå så er det vel bænkers. Vær litt romantisk, pop en flaske champis og prøv å sette til rette for litt kos :)

Resten klarer du vel selv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...