Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Potent Forte - advarsel

Malte

Anbefalte innlegg

Kjøpte Potent Forte sommeren 2011 på Kondomeriet iTrondheim, og var meget tilfreds med resultatet. I sommer gikk jeg til Kondomeriet og kjøpte en ny pakning med 25 tabeletter (pris 1598,00 kr.). Disse nye med Bach nr. 20111210 har imidlertid overhodet ingen effekt. Har prøvd de flere ganger og større doser. Ved klaging til Kondomeriet blir det forklart at dersom Potent Forte ikke virker så tillater ikke produsenten å returnere varen. Dette er et naturpreparat der produsenten ikke gir noen garantier. I følge produsenten så virker Potent Forte ulikt på folk, og dermed kan de ikke akseptere retur av varen.

Mine erfaringer tilsier at det som selges nå er ubrukelig og noe helt annet enn det som ble testet av Vi Menn for en stund tilbake.

Ikke kjøp stor pakning av Potent Forte fordi om det virket i fjor!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Potent Forte sommeren 2011 på Kondomeriet iTrondheim, og var meget tilfreds med resultatet. I sommer gikk jeg til Kondomeriet og kjøpte en ny pakning med 25 tabeletter (pris 1598,00 kr.). Disse nye med Bach nr. 20111210 har imidlertid overhodet ingen effekt. Har prøvd de flere ganger og større doser. Ved klaging til Kondomeriet blir det forklart at dersom Potent Forte ikke virker så tillater ikke produsenten å returnere varen. Dette er et naturpreparat der produsenten ikke gir noen garantier. I følge produsenten så virker Potent Forte ulikt på folk, og dermed kan de ikke akseptere retur av varen.

Mine erfaringer tilsier at det som selges nå er ubrukelig og noe helt annet enn det som ble testet av Vi Menn for en stund tilbake.

Ikke kjøp stor pakning av Potent Forte fordi om det virket i fjor!

Jeg ville ha tatt kontakt med importøren av Potent Forte som er Biotrade Norge AS.

Send en mail til [email protected] så ordner dette seg nok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...