thiho Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei! Det har seg slik at jeg tok opp noen fag som privatist og fikk ikke de karakterene jeg hadde ønsket. Nå står de karakterene på vigo, er det ikke slik at man kan velge selv om man vil ha de privatistkarakterene eller de gamle? Takk for svar! Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Beholder de gamle om de nye var dårligere enn de gamle. Lenke til kommentar
thiho Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Skjer det automatisk eller må jeg selv ta kontakt? Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 for å registrere de nye karakterene må du levere det nye vitnemålet du får av privatistweb til vgs. skolen du gikk ut av, fikk jeg høre. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 De beste karakterene vil stå. Jeg tok opp fag i år og det ble automatisk sendt kompetansebevis til skolen. Lenke til kommentar
thiho Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Så jeg trenger ikke å stresse med at det står på vigo? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det skader jo ikke å ta en telefon til skolen for sikkerhetsskyld å høre om de har fått karakterene og hva de har gjort Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Skal være slik at du selv må kontakt med skolen hvis du ønsker å erstatte noen av karakterene på vitnemålet ditt med privatistkarakterer, uavhengig av om de er bedre eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå