ahpadt Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Nei det er ikke helt rått, men det er hva som blir brukt innenfor råvagansk kosthold som ostepulver. Så du sier at alt du spiser er naturlig, men du har samvittighet nok til å spise noe som er dokumentert unaturlig? Da kunne du jo brukt soyasaus og slik ting også, om det er så liberalt. Endret 5. august 2012 av ahpadt 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Det er da vitterlig greit å si at man spiser naturlig når 99% av maten er naturlig.. Jeg drikker vann fra springen også, skyt meg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Spiser du boil-in-bag-ris? 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Nei. Men jeg spiser villris. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hvorfor byttet du navn fra RawNorway? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Impuls. Hvorfor heter du kontorstol? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Prinsippet er å få en fabrikk til å industrielt avle sopp som pakkes hermetisk og masseproduseres som gjær. Dette er med hensyn til prinsippet som sier at melk er unaturlig? Dette er en tanke du får ha for deg selv. 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Prinsippet er at om jeg hadde orket så hadde jeg spist insekter, men istedet må jeg ty til EN behandlet vare, som forøvrig ikke er full av kjemiske stoffer som mange andre matvarer. Prinsippet er at man kan overleve FINT på kosten til de andre primatene om man ville. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Impuls. Hvorfor heter du kontorstol? Ok, var bare at jeg plutselig oppdaget at du postet med nytt navn (kjente igjen avataren). Syns det var morsomt og tilfeldig. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Jeg er veldig morsom og tilfeldig. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg føler hovedproblemet i denne tråden er tittelen. Hvis du hadde skrevet "Dette er sånn jeg liker maten min" hadde kanskje folk tatt det litt mindre som en "utfordring". Sånn som det står nå virker det som om du mener at vi alle burde spist gress. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Jeg skrev jo "utifra mitt synspunkt" så da burde folk forstå at det er min mening.Akkurat som alle andre her mener at stekt, fritert, kokt, bakt og grillet mat er best for dem. Uansett hvordan jeg hadde skrevet tittelen så hadde det blitt samme balubaen, det kan jeg garantere. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 KAN dere se til helvete å holde dere til emnet så jeg slipper å lese dritten deres en gang til? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er ikke lesetvang på forumet, gamlefar. 1 Lenke til kommentar
karantene Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Det er da vitterlig greit å si at man spiser naturlig når 99% av maten er naturlig.. Jeg drikker vann fra springen også, skyt meg. Pass på å ikke drikk vann i land som bruker avsaltet havvann som drikkevann. Det er i praksis kokt vann. Reiser du til Midtøsten er vann fra kaktuser et fint alternativt til rent drikkevann. Endret 7. august 2012 av karantene Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Jeg passer ikke på en dritt, jeg spiser og drikker 99% naturlig og rått. Jeg skriker ikke blodig mord bare fordi jeg må drikke av springen vettu... Endret 7. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
karantene Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ok, så kokt vann fra springen er ok? I så fall kan jeg anbefale å putte noen grønnsaker i kokevannet, det gjør at næringsopptaket blir bedre. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Næringsopptaket blir bedre samtidig som at næringen forsvinner? haha jadda... Tror nok jeg holder meg til rått jeg, har det veldig fint! Lenke til kommentar
karantene Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Det ble postet lenker til et par artikler om næringsopptak i kokt vs. rått på side 30 eller så i denne tråden. Konklusjonen var at det mest optimale var å spise begge deler, dvs. både kokt og rått. Endret 7. august 2012 av karantene Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er ikke lesetvang på forumet, gamlefar. ja, riktig men hvorfor leser du selv da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå