Gå til innhold

Hinsides alle tullingers tulling!

Anbefalte innlegg

Jeg registrerer at de selvoppnevnte gudene - moderatorene - her inne ikke gir rom for venstreekstremisters politiske ytringer!?!? Og dette under et forum som omhandler politikk??

Ha ha! Tullinger!

På en ytterst uproffesjonell og klumset måte klubbes debattanten Warsawa i kne av et panel av moderatorer som utelukkende, og i sin særdeleshet består av pissunger som ikke kjenner begrepet politisk ytringsfrihet - igjen, paradoksalt nok - under et forum som omhandler politikk?

Moddene hevder selv at Warsawa utelukkende bedriver provokasjon - sier en av tullingene som selv våger å ytre en påstand om at politikere i sin helhet lider under surstoffmangel??

Kan vennligst en av moddene i denne sandkasse rasjonelt konfrontere og motbevise min påstand om at denne er hinsides alle tullingers tulling?? Eller er et trykk på blodknappen i mangel av rasjonell argumentasjon den enkleste utvei??

*En tulling skal kalles en tulling så sant denne er en tulling*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva tror du skjer hvis to tråder opprettes om samme sak, som egentlig like så gjerne kunne vært en?

Jeg personlig liker ikke spam...

WARSAWA har, om du evner å se, på ingen måte bedrevet spammeri, tullingen.

Lenke til kommentar
Å kalle noen tulling kan få noen til å trekke slutningen at du ikke kan holde hodet kaldt, eller værre er aspektblindt og som en flue stanger hode mot glassruten gang på gang.

Forresten så spammer du...

Er du uhyre dum, eller er det for deg en fetisj å fremstå så?

Kan tullingen argumentere for i hvilken kontekst han mener aspektblindheten gjør seg gjeldende?

Lenke til kommentar
Jeg skrev om at hypotetisk så kan du fremstå som aspektblindt, men som du så eminent argumenterer så trekker nok folk flest en annen konklusjon.

Men allikevel så er du og WARSAWA spammere i mine øyne, skal du ikke opprette en tråd til som du kan kalle "Spamming er lov, men bare hvis det ikke bryter med forumets regler"

I mine øyne er WARSAWAS ytringer å klassifisere som venstrepsykotisk bableri - men dog er han i sin fulle rett til å ikle seg den blodrøde kappe - altså å ytre seg deretter.

I dine øyne bedriver WARSAWA spammeri - a) Fordi din politiske intolleranse grunnet hjernevasking tillater deg å bedrive sensur, eller B) Fordi du ikke besitter perspektiver, og dermed ikke er i stand til å tolke hans språk.

Hvilket er riktig?

Lenke til kommentar

Svar: B)

Fra spøk til atombombe... jeg ser hva du mener, folk bør få lov til å ytre seg, men de må også innfinne seg med at det finnes spilleregler.

Ytringsfrihet finnes i praksis ikke på denne kloden, og du som forsvarer av den kan muligens svare meg på dette spørsmål.

Har alle rett til å ytre seg om de overholder alle regler, eller kan de overkjøres hvis noen (styresmakt eller person som gir ******) velger å trumfe igjen sin vilje?

A: Jeg har ordet, så det er jeg som skal snakke nå, retten står på min side.

B: Men jeg har ordet i min makt... bla bla bla etc.

Lenke til kommentar
Svar: B)

Fra spøk til atombombe... jeg ser hva du mener, folk bør få lov til å ytre seg, men de må også innfinne seg med at det finnes spilleregler.

Ytringsfrihet finnes i praksis ikke på denne kloden, og du som forsvarer av den kan muligens svare meg på dette spørsmål.

Har alle rett til å ytre seg om de overholder alle regler, eller kan de overkjøres hvis noen (styresmakt eller person som gir kjøss) velger å trumfe igjen sin vilje?

Ser du at modden "yummi" er på et språklig apestadie. At modden "yummi" bryter den implisitte ytringsfrihet som naturlig går inn under det å debattere politikk, tullingen?

WARSAWA bryter ingen spilleregler, hvilket er sakens kjerne. Enten forstår du dette, eller ei. Jeg er ikke i posisjon til å implantere den forståelsen Staten fratok deg.

På et globalt plan er den totale ytringsfrihet ikke allment akseptert, dessverre.

At forumet har spilleregler i henhold til å debattere er greit, men at tusseladden "yummi" setter sine subjektive meninger foran den implisitte ytringsfrihet i forhold til å debattere politisk,beviser kun at denne skrullingen skulle ha vært fratatt sin lisens til å opprette et forum av denne kategori.

Dette på vegne av WARSAWA. Selv er jeg særs klar over min snarlige "død" på dette forum. Og ei har jeg nevneverdige interresser av å debattere under en moderator av karakter dåsemikkel.

Lenke til kommentar

Jeg har nå bare svart vissvass i en lang stund, sitter nå og røyker. Må si at dette er stimulerende...

Du har nå å komme med noen gode argumenter for ytringsfrihet: skal nazister få si sitt, kan jeg si til en person "gå å heng deg" uten å straffes, kan jeg si jeg totalnekter militæret og ikke settes i fengsel, kan jeg så tvil om demokratiet og rasjonaliteten, kan jeg forklare for alle at fornuften er løgn som lenge har blitt predikert av kirken og staten på en slik måte at folk faktisk våkner opp uten å bli hengt på korset?

Kan jeg fritt si hva jeg mener, eller bør jeg innse at ytringsfriheten er en løgn som noen velger å klamre seg til i en ellers så dunkel verden av meningsløshet, og dertil velge mine ord med omhu for ikke å skape for store krusninger?

Lenke til kommentar
Jeg har nå bare svart vissvass i en lang stund, sitter nå og røyker. Må si at dette er stimulerende...

Du har nå å komme med noen gode argumenter for ytringsfrihet: skal nazister få si sitt, kan jeg si til en person "gå å heng deg" uten å straffes, kan jeg si jeg totalnekter militæret og ikke settes i fengsel, kan jeg så tvil om demokratiet og rasjonaliteten, kan jeg forklare for alle at fornuften er løgn som lenge har blitt predikert av kirken og staten på en slik måte at folk faktisk våkner opp uten å bli hengt på korset?

Kan jeg fritt si hva jeg mener, eller bør jeg innse at ytringsfriheten er en løgn som noen velger å klamre seg til i en ellers så dunkel verden av meningsløshet, og dertil velge mine ord med omhu for ikke å skape for store krusninger?

Du er et ufattelig naivt statsdyrket individ om du ikke sår tvil om demokratiet, tulling.

Svaret innlysende om ditt spørsmål er rettet til total ytringsfrihet; JA.

Lenke til kommentar

Så hvis jeg har snakket noen til selvmord så skal jeg slippe straff, bra er faktisk enig i det.

Har forresten opplevd at vi i Norge ikke har ytringsfrihet...

Angående naivitet så utviser du ett syn på ytringsfrihets som du umulig kan ha tenkt igjenom, hva du sier om det er noe lærerene forteller til sine elever på barneskolen.

Dessuten for å debattere politikk kreves saklighet, noe du ikke innehar.

Hadde du ikke begynnt med å kalt meg tulling, så hadde nok diskusjonen fortont seg ganske anderledes. Du innrømmer at forumet må ha visse spilleregler, men greier hverken å sette deg inn i de eller etterfølge reglene. Du selv greier ikke å holde deg til tema, og leser knapt nok andres innlegg.

Skal jeg gjette har du samme ip som WARSAWA, og du driter deg regelrett ut.

Forresten har du røyka hasj e.l. når du skrev dette?

Lenke til kommentar
Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer.  

Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".  

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse.

Tråden stenges, hvis noen har et problem med det så får dere ta det opp meg meg over PM

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...