Pixma Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Hei! Tre spørsmål som jeg håper noen kan svare på: i) Er det noen som kan dele erfaringer med kabinettet NZXT Phantom (og ikke 410)? Det eneste negative jeg har hørt så langt er at 200mm-viftene er proprietære, i den forstand at de er 192mm-vifter. I tillegg får kabinettet trekk i og med at det mangler noen støvfiltre (hvor?), mens støvfilteret under bare kan fjernes når kabinettet er vippet til side. Da jeg i utgangspunktet har tenkt å bygge to PC-er med dette kabinettet, hadde det vært fint med andre erfaringer. ii) Selges vifter med lilla LED (uten å måtte modifisere dem selv) i norske nettbutikker? iii) Finnes det lilla kabinett (uten å måtte gå veien om spraymaling på Biltema) i norske nettbutikker? Saklige svar mottas med takk! Edit: Skrivefeil. Endret 18. juli 2012 av Pixma Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Av venners erfaringer er selve byggekvaliteten ganske dårlig, plastikken føles billig og kan knirke. Har aldri sett noe til en lilla versjon, men det finnes i rosa: http://www.dustinhome.no/product/5010613532/nzxt-fulltower-phantom-atx-pink/#intcmp=searchProvider_dacsa 1 Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Takk for svar! Er ellers utelukkende interessert i et lilla kabinett som selges i Norge, men det trenger ikke være bestemt modell eller merke. Lurer bare på om lilla kabinetter overhodet finnes, uten å måtte spraymale eller importere. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 prøvde prisjakt.no, fant ingen lilla kabinetter der :/ Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Lilla er visst ikke "in". Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Erfaringer med Phantom: Tynt metall i sidepanelet. Masse plastikk som føles billig. Fastlåste HDD-bur er upraktisk. Bare 7 spor for utvidelseskort (det er virkelig latterlig for et "fulltower") Lite plass innvendig. Se på Corsairs C70 om du vil ha en enkel opplevelse med å spraymale et kabinett lilla 1 Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Takk for at du delte erfaringene dine! Synes det er merkelig at kabinettet får så gode karakterer i anmeldelser, med tanke på alt det du nevner. Ellers er jeg som nevnt i min opprinnelige post ikke interessert i å spraymale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå