Gå til innhold

Erfaringer med NZXT Phantom. Lilla vifter, lilla kabinett?

Anbefalte innlegg

Hei!

Tre spørsmål som jeg håper noen kan svare på:

i) Er det noen som kan dele erfaringer med kabinettet NZXT Phantom (og ikke 410)? Det eneste negative jeg har hørt så langt er at 200mm-viftene er proprietære, i den forstand at de er 192mm-vifter. I tillegg får kabinettet trekk i og med at det mangler noen støvfiltre (hvor?), mens støvfilteret under bare kan fjernes når kabinettet er vippet til side. Da jeg i utgangspunktet har tenkt å bygge to PC-er med dette kabinettet, hadde det vært fint med andre erfaringer.

ii) Selges vifter med lilla LED (uten å måtte modifisere dem selv) i norske nettbutikker?

iii) Finnes det lilla kabinett (uten å måtte gå veien om spraymaling på Biltema) i norske nettbutikker?

Saklige svar mottas med takk!

Edit: Skrivefeil.

Endret av Pixma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar! :)

Er ellers utelukkende interessert i et lilla kabinett som selges i Norge, men det trenger ikke være bestemt modell eller merke. Lurer bare på om lilla kabinetter overhodet finnes, uten å måtte spraymale eller importere.

Lenke til kommentar

Erfaringer med Phantom:

Tynt metall i sidepanelet.

Masse plastikk som føles billig.

Fastlåste HDD-bur er upraktisk.

Bare 7 spor for utvidelseskort (det er virkelig latterlig for et "fulltower")

Lite plass innvendig.

Se på Corsairs C70 om du vil ha en enkel opplevelse med å spraymale et kabinett lilla :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for at du delte erfaringene dine! :) Synes det er merkelig at kabinettet får så gode karakterer i anmeldelser, med tanke på alt det du nevner.

Ellers er jeg som nevnt i min opprinnelige post ikke interessert i å spraymale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...