Nilsen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 «Mahdi» har infisert en rekke maskiner. Ny spionorm angriper Midtøsten Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 http://www.f-secure.com/weblog/archives/00002383.html For alle som interesserer seg om sikkerhet, kan dere se argumentene pro et contra angående Flame. Alt som listes opp som Mahadis funksjonalitet har eksistert i mange år.. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 "Mahdi"..? Seriøst? Er litt i samme klasse som å infisere datamaskiner med Samisk tegnsett med en orm som heter "Fjellfinn". Skjønt, fremdeles bedre enn bomber. Men de kommer vel snart de også, regner jeg med. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Sikkerhetsselskapene karakteriserer kildekoden som «amatørpreget». Øh... Hvordan i all verden har de fått tak i kildekoden? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hva mener dere med "en mikron" ? Vet hva en MIKROFON er og antar det er det dere mener, men liksom ? Lenke til kommentar
ryback Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Sikkerhetsselskapene karakteriserer kildekoden som «amatørpreget». Øh... Hvordan i all verden har de fått tak i kildekoden? Det var en Freudian slip som bekrefter konspirasjonensteorien om at det er sikkerhetsselskapene selv som lager virus, ormer, etc! Endret 19. juli 2012 av ryback Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Kan være. Eller så leser hardware.no "code" som "kildekode", heller enn "maskinkode/programrutine". 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Haha, bildet fra NorCERT-senteret får meg til å le hver gang. Lenke til kommentar
Eldroy Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Haha, bildet fra NorCERT-senteret får meg til å le hver gang. Javel? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Artikkelbildet er dette bildet. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Kan være. Eller så leser hardware.no "code" som "kildekode", heller enn "maskinkode/programrutine". Jeg holder en knapp på dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå