Gå til innhold

BK: Mennesket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent, spennende og behagelig å se på. Kan dra tankene i mange baner... I motsetning til Solheim finner jeg det ikke personlig. Dråpene ga noe ekstra bildet. Kan si mye, men ikke lite,.... så sier bare at det er spennende og at jeg liker V1 og V3 veldig godt.

Så klarer jeg ikke å være helt saklig da,.... må jo nevne noe om en myk mann... ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Videoen er bra..Billy I er rå :) Jeg liker ikke bildet, synes det kanskje blir for personlig ?

takk for kommentaren Terje,vel alle kan jo helst ikke like bilde,det ville blitt kjedelig,,så takk for din ærlige kommentar...og billy er nok litt råere en bilde,men ga meg inspirasjon ihvertfall,ha en fin kveld,ikke så lett akkurat dette m akt....

Lenke til kommentar

Pent, spennende og behagelig å se på. Kan dra tankene i mange baner... I motsetning til Solheim finner jeg det ikke personlig. Dråpene ga noe ekstra bildet. Kan si mye, men ikke lite,.... så sier bare at det er spennende og at jeg liker V1 og V3 veldig godt. Så klarer jeg ikke å være helt saklig da,.... må jo nevne noe om en myk mann... ;)

he he tusen takk jentungen,liker kommentarene dine de er mere en saklige nok for meg,ja myk mann kan det godt være den stakkars moderne myke mann,kan ikke være lett være...skal være tøff,modig,myk,sterk,sy,danse balett og lage mat osv

kanskje er jeg litt gammeldags og til tider savner det som var en gang en mann m stor M... DA menn åpnet dører og bar ved og jaktet... og damer fikk være damer...he he... det er vel like slitsomt være den moderne kvinne,som skal kunne bake,bygge,bære osv...

moderne mennesket skal liksom klare alt absolutt alt det er litt slitsomt til tider... derfor var valget av farger og utrykk her så adrogynt som mulig m mulighet for fantasien til flyte dit den evt ville... tusen takk jentungen,veldig godt svar,ønsker deg en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...