felicity Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Når BMIen min ligger like under 18, vil tilskudd for vektreduksjon/fettforbrenning gi resultater i det hele tatt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Når BMI-en din ligger under 18 så skal du legge på deg, ikke ta av mere. Videre lesning: http://www.vepzebol.com/skriverier.php?post=2 Endret 18. juli 2012 av Daskemannen 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Når BMI-en din ligger under 18 så skal du legge på deg, ikke ta av mere. Jeg trenger ikke moralsk rettledning, jeg vil bare vite hvorvidt det er bortkastede penger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, det er bortkasta penger. 3 Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hvorvidt en går opp eller ned i vekt, avhenger bare av [energi inn] - [energi ut] (alt annet ville være brudd på fysikkens lover). Det er ikke vist signifikant effekt av slike tilskudd som du nevner, og du vil ikke gå ned i vekt av dem (med mindre du ubevisst skulle gjøre ting som å trene mer eller spiser mindre ved siden). Det vil altså ikke ha noe å si hva BMIen din er. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Det vil altså ikke ha noe å si hva BMIen din er. Hvorfor spørres jeg da om høyde og vekt? Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Det vil altså ikke ha noe å si hva BMIen din er. Hvorfor spørres jeg da om høyde og vekt? Fordi selgeren vil få det til å virke troverdig "virker bare dersom (...)"? Fordi selgeren faktisk tror på produktet sitt selv, og vil advare normal- og undervektige fra å bruke det? Her kan man bare spekulere. Faktum er at det ikke finnes vitenskapelig bevis for at slikt virker som påstått. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå