Naits_89 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei Er ute etter en cognac pipe som eg tenkte og gi i gave men aner ikke hvor de kan selge sånt i Bergens området.. Noen som har en ide? Glassbutikker osv som selger fine cognac glass osv? Takker for svar Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Hva i alle dager er en cognacpipe? Edit: Tok meg bryet med å google, så jeg oppdaterer spørsmålet til: Hvorfor i alle dager vil man ha en cognacpipe? Kjøp heller et godt cognacglass, altså ikke et av de typiske gullfiskbollene, men mer tulipanformet. Se på glassene til Riedel for eksempel. Endret 18. juli 2012 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Sybaritt Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tror ingen importører i Norge tar inn dette lengre. Om du absolutt skal ha det må du nok bestille på nett. Lenke til kommentar
rednaxela86 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Gull og sigarer - Ålesund Selger dette! http://bilder.gullogcigarer.no/details.php?image_id=52 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 umm, hvordan vasker man en slik da? Lenke til kommentar
rednaxela86 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Dette er veldig tynt glass, p.g.a oppvarmingen fra hånden. Jeg fikk fortalt av selgeren i dag att den kan vaskes i oppvaskmaskin, men han gjorde dette for hånd for sikkerhets skuld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå