RagingLootMidget Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg å sette sammen en gamer pc for ca 8-10k? Jeg har skjerm, tastatur og mus, men kommer til å trenge alt annet. Jeg ønsker å ha en SSD med litt størrelse på, samt en stor vanlig harddisk. Jeg har også lyst på et nvidia skjermkort. Kabinettet må ha en mørk farge og være relativt anonymt. Ingen vifter med farger eller noe i den duren. Støy fra vifter er ikke så farlig, men ser helst at det bråker så lite som mulig. Det er også ønskelig at PCen er relativt kjølig. PCen jeg har nå fungerer nesten som en ovn inne på rommet mitt Jeg kan overskride budsjettet litt om dere mener det er verdt det. Setter stor pris på all hjelp! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Her har du en liste Legg til en HDD etter hva du ønsker av lagringsplass og kanskje trådløst nettverkskort viss du har bruk for dette. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Et annet forslag til deg: "Clicky" Som du ser så har jeg utelatt Windows (dette kan skaffes på alternative måter, uten at jeg skal utbrodere dette videre) for bla. å få plass til et bedre skjermkort. Dette er en del sprekere enn HD7870 og er f.eks et bedre valg i BF3 da dette spillet skalerer bedre med Nvidia-kort. Videre så har du en god og støysvak PSU som er mer enn kraftig nok til SLI om du en dag skulle få behov for det. Inkludert er også en liten CPU-kjøler som gjør en adskillig bedre jobb en standardkjøleren både med hensyn til ytelse og støynivå. Harddisken er "kun" på 500GB så hvis du synes dette blir knapt kan du velge denne istedet. 1 Lenke til kommentar
RagingLootMidget Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Takk for forslag! Tror jeg går for pølsehund sitt oppsett. Det ser bra ut. Jeg har allerede windows 7 lovlig, glemte bare å nevne dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå