smörgås Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei! Nå har jeg gitt opp. Kan noen fortelle meg om denne bilen er facelift eller ikke? Takk! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26584414 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tror ikke det er en facelift, men kan se nærmere på saken. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Eller.. Det er nok en facelift, iallefall ifølge wikepedia som skriver at den kom i 98. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Det er en facelift. Wikepedia har jeg aldri hørt om, men siden opplyser iallefall feil. Facelift kom på B5 i 1999. Enkleste måte å spotte facelift på er å se på hovedlysene og klimaanlegget. Faceliftversjonen fikk hele klarglasslykter foran, mens pre-facelift ikke har det. I tillegg er lyktene delte, slik at blinklyset sitter for seg. Endret 18. juli 2012 av ChristR Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Dumme wikepedia. Men frontlyktene kan man ikke stole på. De er det ofte bare å bytte ut for å lure hvemsomhelst.. Uansett så ser dørhåndtakene ut til å være annerledes? Samt blinkersene på sidene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå