mathiasjl92 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Heisann. Har nettopp fått kjøpt og satt inn nytt hovedkort, cpu og minne i pcen, Har fortsatt samme HDD som før. Burde jeg ha avinnstalert driverne til hovedkortet før jeg satt inn det nye? Får verken starta opp pcen normalt eller i safe mode uten å få bluescreen rett etter Windows logoen. Jeg tenker det er pga. driverne , men er usikker. Og får ikke installert dem uten å klare å starte opp i sikkerhetsmodus. DVD rom er jeg også uten nå. Beklager at det er kjapt skrevet. Kan liste opp hardware når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Du må strengt tatt innstallere Windows på nytt ved en så stor oppgradering. Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Okay. Den er grei! Takker for hjelp Lenke til kommentar
pmLai Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Man er ikke absolutt nødt til å reinstallere Windows etter en slik oppgradering, men det er absolutt anbefalt da det er mindre bry og vil være mer behagelig å bruke et system med fresh OS etter en slik oppgradering. Anbefaler at du kobler opp HDDen din i en annen maskin, eller å bruke et eksternt HDD-kabinett og henter ut filer du vil beholde på den før du installerer Windows på nytt. Du trenger heller ikke DVD rom for å installere Windows. Det kan gjøres mye raskere via en USB-stick uansett. Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, var det jeg tenkte! Er man nødt til å ha en spesiell type USB stick da eller? Har en på 3,7 gb. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Nope, bare bruk f.eks Windows 7 USB/DVD Download Tool og en minnebrikke som er stor nok. 3.7GB skal i utgangspunktet holde. Mine Windows 7 ISO-filer ligger på maks 3.5GB ser jeg. Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Konge! Tusen takk ja. Fiksa alt og prøvde å boote det opp, funka fint det: ) Får gjøre alt ferdig når jeg kommer hjem igjen til fredagen. Lenke til kommentar
pmLai Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Bra å høre at det ordnet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå