p0pc0rn Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei, Tiden er inne for å skaffe ny bærbar. Jeg har sett meg ut en maskin som jeg kunne tenkt meg. Det jeg i hovedsak skal bruke maskinen til er surfing, lekseskriving, lett spilling (Football Manager). Jeg har sett meg ut denne http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=756352&sku=752424 Men siden jeg ikke har så veldig mye peiling på dette med pc, så tenker jeg at den til 5900 må vel være god nok for det jeg skal bruke den til. Eller er det verdt å spytte i 2000 til for å få noe enda bedre? Noen innspill? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg kjøpte ny bærbar til studier med tanken i bakhodet at den skal være like kjapt oppe og går som et nettbrett. Valgte derfor å kjøpe en bærbar med SSD og angrer ikke et sekund. Er det noen spesiell grunn til at du skal ha HP? Erfaringsvis så er HP dårlig når det gjelder støy og kvalitet på batteri/lader. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Grunnen til at jeg har sett meg ut HP er at jeg har en fra før som er rundt 5 år. Og har ikke hatt noe problemer med den. Er en del viftestøy på maskinen men det er ikke ting som jeg bryr meg så mye om, eller legger så mye merke til. Så må si meg fornøyd. Men om denne SSD har mye å si for hvor raskt den oppererer så bør jeg vel vurdere dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå