roliodden Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei Jeg har behov for en ny stasjonær PC, da min gamle har tatt kvelden. Jeg er også blitt helt utdatert på markedet og er helt blank på hvilke sider det er best å velge utstyr fra. Det hadde også vært en fordel om jeg slapp å bygge PCn selv. Den skal for det meste brukes til tyngre programmer ifht jobb. Det tyngste programmet vil være "Revit for Structural Engineering" Men den vil selvfølgelig også bli brukt til litt spilling. Jeg har allerede skjerm, så det vil ikke være noe behov for det. Kun PCn. Håper noen gidder å ta seg tid til å hjelpe meg. Hadde vært deilig å få ordnet dette i sommerferien! Vennlig hilsen ceo Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 http://www.dustinhome.no/product/5010639080/dustin-pc-performance-xi30/#intcmp=DustinPC_XI30 Ganske dyr i forhold til hva du kan få om du bygger selv, så jeg ville vurdert å bygge selv Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Kjøp heller denne hvis du skal gå for ferdigbygg. Skjermkortet er betraktelig kraftigere enn det i Dustin-maskinen. Strømforsyningen kunne dog vært bedre og det medfølger ingen SSD. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hadde linket den hadde den vært på lager. Men det har vært midertidig utsolgt ganske lenge nå. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, tror de er ganske så populære. Med mindre CDON er trege på å bygge da. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Kan ikke huske å ha sett de være tilgjengelig, så det kan jo være det er en maskin som kommer eller noe. Lenke til kommentar
roliodden Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Takk for innspill Jeg ender nok opp med å bygge en selv. Ser nå hvor mye mer man får for pengene da. Tanken var å bare flytte den rett inn i stuen. Men litt skruing er vel bare koselig uansett. Er dog fortsatt usikker på hva jeg bør velge, men ser jo at det er mange tråder rundt om her.. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Takk for innspill Jeg ender nok opp med å bygge en selv. Ser nå hvor mye mer man får for pengene da. Tanken var å bare flytte den rett inn i stuen. Men litt skruing er vel bare koselig uansett. Er dog fortsatt usikker på hva jeg bør velge, men ser jo at det er mange tråder rundt om her.. Sikkert noen som kan hjelpe deg med å sette opp en liste dersom det trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå