N o r e n g Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Heisann, sist jeg var på LAN gikk maskinen i bakken, heldigvis var det bare kabinettet som fikk skader, men jeg må da ha et nytt kabinett. Valget står egentlig mellom Corsair C70 og enda et Cooler Master CM 690 II, siden det kun er disse to midtowerne som støtter 1x 60mm x 240mm rad + 1x 40mm x 240mm rad. Jeg vil ikke på fulltower-størrelse. Jeg heller egentlig mest mot C70, jeg tror det vil se stilig ut og bærehåndtakene er absolutt et pluss. Er det noen som har erfaring med C70 og har noe negativt å si om det før jeg trykker på kjøp? Endret 18. juli 2012 av arni90 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Bygde i et C70 for noen dager siden og har ingenting negativt å si om det. Ganske fet åpningsmetode samt bærehåndtakene var geniale. Og med litt utvidet bakbør ala Carbide 500R var lett å få orden på kabler uten å måtte sitte på døren for å få den igjen. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 C70 ble det Veldig fornøyd med kabinettet, langt bedre enn mine erfaringer med CM 690 II. Skal nok klare å få lagt ut noen bilder på søndag eller mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå