Nilsen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Den populære nettleseren har fått en sommeroppdatering. Ny Firefox er sikrere enn før Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg liker ikke det nye designet:( Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Illustrasjonsbildet: Har reven den røde pandaen blitt den skarpeste kniven i skuffen nå? Endret 18. juli 2012 av Simen1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Firefox er fremdeles ikke en rev, men en rød panda... Endret 18. juli 2012 av Jan Skrotnes 1 Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg liker ikke det nye designet:( Mener du de nye ikonene på knapper o.l.? For jeg ser ingen andre forandringer. Bruker riktignok ikke standard-temaet. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Har kuttet ut FF etter flere år med trofast tjeneste. Da jeg gikk sykt lei at det frøys helt random, og at alle fanene mine ble slettet opp til flere ganger pr mnd. Kunne skru av pc`n på kvelden, helt uten problemer, men da jeg logget på igjen dagen etter så var alle fanene borte.. Det skjedde ofte.. Alt for ofte. Endret 18. juli 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Har kuttet ut FF etter flere år med trofast tjeneste. Da jeg gikk sykt lei at det frøys helt random, og at alle fanene mine ble slettet opp til flere ganger pr mnd. Kunne skru av pc`n på kvelden, helt uten problemer, men da jeg logget på igjen dagen etter så var alle fanene borte.. Det skjedde ofte.. Alt for ofte. Selv irriterer jeg meg ganske mye over nettlesere som avsluttes i det jeg lukker siste fane. Sitter her på jobb med FF 3.6 samt IE 8 på WinXP, mens hjemme kjører jeg Win7 med siste Opera, og oppdaterer likevel IE når det er tid for det. Ikke husker jeg hvordan Chrome oppfører seg når man lukker siste tab, og heller ikke fått med meg om nyere FF har endret oppførsel. Dessuten liker jeg å selv ha kontroll på om en fane skal vises i bakgrunnsfane, eller ny aktiv fane. Har ikke lært meg FF sin snarvei for å åpne i ny aktiv fane, så der bruker jeg høyreklikk. Ellers så er det jo OK med ctrl+"klikk på link" for å åpne i bakgrunnsfane. Når jeg lukker en fane, så foretrekker jeg normalt å åpne i forrige fane jeg var på, istedet for neste til høyre, som er standard i FF, IE og så vidt jeg husker også i Chrome. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Selv irriterer jeg meg ganske mye over nettlesere som avsluttes i det jeg lukker siste fane. Sitter her på jobb med FF 3.6 samt IE 8 på WinXP, mens hjemme kjører jeg Win7 med siste Opera, og oppdaterer likevel IE når det er tid for det. Ikke husker jeg hvordan Chrome oppfører seg når man lukker siste tab, og heller ikke fått med meg om nyere FF har endret oppførsel. Dessuten liker jeg å selv ha kontroll på om en fane skal vises i bakgrunnsfane, eller ny aktiv fane. Har ikke lært meg FF sin snarvei for å åpne i ny aktiv fane, så der bruker jeg høyreklikk. Ellers så er det jo OK med ctrl+"klikk på link" for å åpne i bakgrunnsfane. Når jeg lukker en fane, så foretrekker jeg normalt å åpne i forrige fane jeg var på, istedet for neste til høyre, som er standard i FF, IE og så vidt jeg husker også i Chrome. Jeg foretrakk også det; at browseren ikke lukker seg med siste fane. Jeg husker ikke når Firefox endret den innstillingen, men den kan settes tilbake ved å gjøre følgende about:config-endring: browser.tabs.closeWindowWithLastTab = false Jeg byttet browser til Chrome rett før nyttår, men fant ut at det var vanskelig å få til det samme i Chrome. Lang historie kort; går ikke. Løsningen min er at jeg kjører Chrome i bakgrunn som en daemon, slik at når jeg klikker hurtigtasten for å få opp et nytt vindu kommer det opp umiddelbart. Like greit spør du meg, det gjør det enklere å holde ting ryddig. Lenke til kommentar
Kraa Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Den raskeste, mest stabile og sikreste nettleseren skal være Comodo Dragon. Languy99 fra youtube som tester mange virusprogrammer bruker den selv og mange andre også. http://www.comodo.co...3=comodo+dragon Endret 18. juli 2012 av Kraa Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Har kuttet ut FF etter flere år med trofast tjeneste. Da jeg gikk sykt lei at det frøys helt random, og at alle fanene mine ble slettet opp til flere ganger pr mnd. Kunne skru av pc`n på kvelden, helt uten problemer, men da jeg logget på igjen dagen etter så var alle fanene borte.. Det skjedde ofte.. Alt for ofte. Men, dette kan man vel løse meg f.eks Session Manager installert på FF. Selv hadde jeg lignende problem i Opera. Så nå og da så oppretter jeg og lagrer jeg Sessions med "primær" fanene mine i bruk. Frank Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Ja, jeg er kresen, men jeg liker ikke de nye frem/tilbake/hjem knappen. Hvorfor må folk endre på noe bare for å endre det? Det har jeg aldri skjønt meg på, så mye finere ut før, så best ut i ff3.6, men ja. Men kanskje den har blitt noe raskere eller er det placebo? Endret 18. juli 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 her må man ta til etterretning at hvis man oppdaterer noen programmer men ikke lar de andre følge etter så vil man før eller siden få problemer Lenke til kommentar
cake Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Merkelig at https på google blir trukket frem som det viktigste. Lenke til kommentar
Jg.a Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Har kuttet ut FF etter flere år med trofast tjeneste. Da jeg gikk sykt lei at det frøys helt random, og at alle fanene mine ble slettet opp til flere ganger pr mnd. Kunne skru av pc`n på kvelden, helt uten problemer, men da jeg logget på igjen dagen etter så var alle fanene borte.. Det skjedde ofte.. Alt for ofte. Men, dette kan man vel løse meg f.eks Session Manager installert på FF. Selv hadde jeg lignende problem i Opera. Så nå og da så oppretter jeg og lagrer jeg Sessions med "primær" fanene mine i bruk. Frank Jeg hadde samme problem frem til jeg fant ut at det var CCleaner som fjernet sessionen for å spare plass. Edit: har fortsatt problemer med at den fryser seg innimellom, men det er som regel i sammenheng med flashplayer. Endret 18. juli 2012 av Jg.a Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg trodde automatiske oppdateringer ikke skulle komme før versjon 15? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Irriterende at de ikke kan fikse minneproblemet... jeg kan sitte og skrive i 5 sekunder før teksten vises. har 7 faner åpne og den bruker 1 GB med ram... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 jeg opplevde noe tilsvarende for en tid siden. Nå merker jeg ikke noe til det . Derimot så kan enkelte nettsider henge lenge før de blir oppdatert når jeg er her på forumet Er det da ikke en hvis sanselighet at problemet kan komme fra hardware nettverket ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå