muummi Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei Er det noen som har noen tanker om hvorvidt jeg har mulighet for å komme inn på førsteønsket mitt når jeg står som nr 1 på venteliste? Poenggrensa på studiet var 38,1 og jeg har 38.0 Takker og bukker for svar Lenke til kommentar
psychegots Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg hadde blitt svært, svært forundret om du ikke kom inn. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Jeg lurer i grunn på det samme. Jeg vil inn på psykologi bachlor ved høgskolen i lillehammer. Jeg var 53 på ventelisten i går og 48 i dag(førstegangsvitnemål) - altså rykket frem fem plasser på en dag. Studiet har 60 plasser tror jeg. Er det sansynlig at jeg får plass her? har fått studentbolig som jeg kan si opp uten kostnader før 25. juli, men vil ikke si den opp dersom jeg har gode muligheter for å komme inn. Endret 19. juli 2012 av Big Boi Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Det er jo selvsagt avhengig av antallet på kullet ditt. Og selv med 400 på kullet, må 25% falle vekk for at du skal få plass. Når det er 60 studieplasser sier det seg selv at det er dårlig odds. Endret 19. juli 2012 av MrBrightside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå