HerrNordmann Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hei. Er det noen som veit om det skal flagges på halv stang på søndag, eller om skal det flagges vanlig? 1 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Til minne om de døde? La meg se..... Halv stang blir vel det mest korrekte å flagge med da, ja! Lenke til kommentar
HerrNordmann Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Altså jeg personlig har ikke mistet noen, men tenkte sånn halv stang for Norge, og de som faktisk har mistet noen. Er det greit med halv stang da, eller er det slik at flagging på halv stang skal foregå direkte etter et tap av liv. Er litt usikker om hvordan man skal flagge :-/ Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Altså jeg personlig har ikke mistet noen, men tenkte sånn halv stang for Norge, og de som faktisk har mistet noen. Er det greit med halv stang da, eller er det slik at flagging på halv stang skal foregå direkte etter et tap av liv. Er litt usikker om hvordan man skal flagge :-/ Du har mistet mange av dine gode landsmenn, har du ikke? Tapet lider vi jo alle under... Jeg ville gått for halv stang.... Lenke til kommentar
HerrNordmann Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Ok, den er grei. Da blir det halv stang på søndag ;-) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Herlig. Nå har vi fått en nasjonal sippedag, akkurat som USA. Gruer meg allerede til de sentimentale postene på Facebook og å møtte høre "Mitt Lille Land" igjen. 3 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Herlig. Nå har vi fått en nasjonal sippedag, akkurat som USA. Gruer meg allerede til de sentimentale postene på Facebook og å møtte høre "Mitt Lille Land" igjen. Er det så rart? 77 mennesker døde, over 200 ble skadet i Norge på en dag. Det sier seg selv at de aller fleste kjenner noen som er direkte pårørt eller er pårørt selv. Vis Norge respekt og Norge viser respekt til deg. 4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Det blir nok bedre hvis vi bruker mest mulig tid på å dvele over det. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, tror jeg faktisk ikke orker facebook den dagen. Har allerede vært nok 22juli "mas" det siste året. Stakkars de som er direkte berørt, får blåst det opp i trynet av en eller annen dust hver gang de logger på face eller vg.net. Lenke til kommentar
mofomofo Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Her blir det rosetog og stormende taler fra Eskil Pedersen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, tror jeg faktisk ikke orker facebook den dagen. Har allerede vært nok 22juli "mas" det siste året. Stakkars de som er direkte berørt, får blåst det opp i trynet av en eller annen dust hver gang de logger på face eller vg.net. Jeg skal trolle skikkelig på Facebook på søndag for å se hvor mange venner jeg mister. Grei måte å sile ut de verste nissene på. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 BBC dokumentar går på NRK2 kl 23.15 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, tror jeg faktisk ikke orker facebook den dagen. Har allerede vært nok 22juli "mas" det siste året. Stakkars de som er direkte berørt, får blåst det opp i trynet av en eller annen dust hver gang de logger på face eller vg.net. Jeg skal trolle skikkelig på Facebook på søndag for å se hvor mange venner jeg mister. Grei måte å sile ut de verste nissene på. Du hadde blitt kvitt meg.. Herregud... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå