olegunnaro Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Trehundre-og-sekstifem øyeblikk - 17. juli 2012 til 17. juli 2013 Jadda, jeg suger på titler... Jeg har lyst til å dokumentere hver dag i livet mitt det neste året, som deltidsstudent og frilanser bosatt uttafor Trondheim. Jeg håper på å få reist en del, både til inn- og utland og på å få møte nye mennesker Per i dag tar jeg definitivt mest bilder av mennesker, og det tror jeg ikke kommer til å endre seg veldig mye. Jeg håper på å bli bedre på å ta bilder av fremmede mennesker uten å være i intervju-/presse-setting. Utstyr: Fuji X100, Olympus XZ-1 og iPhone 4. Kanskje litt analogt om jeg får ånden over meg. Prosjektet finnes også på tumblr: http://olegunnaro365.tumblr.com/ 17.06.12 - Dag én Harald (t.h) er en av få personer i Norge som kan skifertekking - og er fortsatt i full jobb, i sitt syttifjerde år! Endret 17. juli 2012 av olegunnaro 2 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Har akkurat funnet ut at mobilnettet er akkurat bra nok på hytta til at jeg kan poste bilder. 18.07.12 - Dag to Plukka opp noen tyske haikere litt nord for Steinkjer da jeg kjørte fra Trondheim til Mo i Rana i dag. De skulle bare til Grong, omtrent ti mil nord for der jeg plukka de opp. Der var planen å møte to andre tyskere, for så å være fjortendager i Lierne. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Det er alltid morsmt/interessant å ta med seg haikere.Ser ut som du fant et par av de som gjør at det også blir en god historei av det. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Jepp! Disse to var forundret over at E6 er en av hovedtransportårene i Norge, og synes Tuborgen kostet litt i overkant mye... Ellers lurte de på om det var noen norske matretter de burde prøve å få spist under oppholdet. Jeg nevnte fårikål, kjøttkaker og lutefisk, men sa naturligvis at Grandiosa og taco blir spist oftere av oss nordmenn. Nevnte også at de burde ta med seg ei flaske akkevitt i taxfreen på tur hjem. Synes det er greit å være litt ekstra snille med backpackere, da jeg alltid har blitt tatt godt vare på av lokale mennesker i de landene jeg har vært i. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Høres ut som om dere alle hadde en vesentlig mer morosom dag en meg. Og min dag var helt ok. Er helt enig i filosofien om ta vare på haikere av den støpningen. Endret 19. juli 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Dag tre - 19.07.12 - Eskil Snapshot. Ikke mye som skjedde den dagen og generelt lite kreativitet. Dag fire - 20.07.12 - Haiking Min tur å haike. På tur over fjorden fra Hemnesberget på hyttetur med skolekammerater fra tiden på videregående. Mikael (t.v) ordnet oss haik over fjorden med en vi møtte på småbåtkaia. Dag fem - 21.07.12 - Risk Når man er på hyttetur er brettspill obligatorisk. Nye fredsavtaler inngås like raskt som gamle brytes. Har bilder fra søndag-mandag-tirsdag også - men bildet jeg helst vil publisere fra søndag, bør jeg be om tillatelse om å legge på nett først. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jøss, fins det Tyskere som loffer, trodde de måtte ha et stramt ferie-tidsskjema som ble fulgt til punkt og prikke Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Har endelig både nett og tid til å legge ut litt bilder her. Har faktisk greid å ta bilder hver dag - kvaliteten varier dog ganske mye. Dag seks - 22.07.2012 - Nakenbading Eskil og Mikael hopper ut i den kalde sjøen etter ei helg på hytta. Dag seks - 23.07.12 - Pliktbilde Tatt fra sengekanten et par minutter før midnatt. Dag syv - 24.07.12 - Pizza Ikke verst å bli servert hjemmelagapizza. Dag åtte - 25.07.12 - Pliktbilde 2 Pliktbilde nummer to tatt fra senga på hytta. Dag ni - 26.07.12 - Låtskriving Noen kompiser av meg spiller i et band - Haptic, og er for tiden i studio. Sangtekster skrives mellom slagene. Dag ti - 27.07.12 - Vivian Snapshot fra kafé i Sandvika. Dag elleve - 28.07.12 - Norway Cup Fint å stadfeste at de har god kaffe i presserommet på Norway Cup. (Første iPhone-bilde i årsutfordringa. ) Dag tolv - 29.07.12 - Gimse IL-supportere 1-1 mellom Brumunddal og Gimse IL. Solgte naturligvis saker til både ei Hedmark-avis og ei Melhus-avis. Dag tretten - 30.07.12 - Far og sønn 9-0 til Tromsø IL over Brevik. Toppscorer til venstre, far og trener til høyre. Endret 30. juli 2012 av olegunnaro Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Trehundre-og-sekstifem øyeblikk - 17. juli 2012 til 17. juli 2013 Jadda, jeg suger på titler... Jeg har lyst til å dokumentere hver dag i livet mitt det neste året, som deltidsstudent og frilanser bosatt uttafor Trondheim. Jeg håper på å få reist en del, både til inn- og utland og på å få møte nye mennesker Per i dag tar jeg definitivt mest bilder av mennesker, og det tror jeg ikke kommer til å endre seg veldig mye. Jeg håper på å bli bedre på å ta bilder av fremmede mennesker uten å være i intervju-/presse-setting. Utstyr: Fuji X100, Olympus XZ-1 og iPhone 4. Kanskje litt analogt om jeg får ånden over meg. Prosjektet finnes også på tumblr: http://olegunnaro365.tumblr.com/ 17.06.12 - Dag én Harald (t.h) er en av få personer i Norge som kan skifertekking - og er fortsatt i full jobb, i sitt syttifjerde år! Dag èn - skal vel kanskje være 17.07.12 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Ehm. Det stemmer nok. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Ehm. Det stemmer nok. Et ambesiøst prosjekt det der! Godt gjort hvis du gjennomfører uten "glisne hull" underveis. Skal følge med! Safe trip whereever you go! Endret 30. juli 2012 av smort1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Har historisk sett vært veldig dårlig på månedes- og uke-utfordringer. Tror faktisk jeg aldri har greid å publisere et bilde for hver dag så lenge som 13 dager før... Hjelper dog godt på å senke ambisjonsnivået noen hakk, og faktisk publisere de dagene bildene suger også. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Fotball er definitivt ikke det jeg har tatt mest bilder av, men har vel etterhvert funnet ut at det kan være ganske artig når man først treffer. Bilde tatt med lånt 1D IIn og min egen 135L: Dag fjorten - 31.07.12 - 3-0 Moelven ILs gutter 16-lag vant 3-0 over Radøy/Manger FK på Norway Cups tredje dag. Endret 31. juli 2012 av olegunnaro Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Dagens bilde ble redigert og sendt i all hast på sidelinja under andre omgang av kampen, da det knapt var tid til å skrive ferdig artikkelen etter kampen. Tidlige lokalavisdeadlines kan være stressende i blant. Etterbehandlinga bærer nok litt preg av at det var for mye lys ute til at skjermen fungerte optimalt: Dag femten - 01.08.2012 - Moelven IL Molelven IL diskuterer taktikk etter en målløs førsteomgang. Vinner 3-1 over Skedsmo. Alle målene kom i andre omgang, så har bare bilder av noen fine sjanser, men likte dette bildet bedre enn de der de faktisk spiller. Endret 1. august 2012 av olegunnaro Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Dag seksten - 02.08.12 - LidoLido Gikk over sletta i det LidoLido gikk på scena. Måtte jo ta turen innom scena og ta et par bilder... 2 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Dag sytten - 03.08.12 - Selvportrett På tur ut for å jakte øl. Jævla dårlig vær på min siste sommerdag i Oslo. 2 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Kommer det oppdateringer snart? Kjempeartig å følge med på Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Jepp, skal prøve å få sortert igjennom bildene i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Artig å følge med i denne tråden. Keep em coming! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Where have all the photos gone? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå