Eriksendrul Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hei, Jeg har en god del tid til overs og lurer på om noen av dere vet om noen steder i akershus som driver med all slags dyr , Fjerner dem fra folk som ikke kan ta vare på dem , Fra avdøde eller uansett hvem grun det er til at dem har det som trenger frivilige arbeidere Jeg har en utrolig stor interesse for dyr og vil veldig gjerne være med dem så ofte jeg kan Kan gå så langt at jeg løfter ikke et øye om det står om mord og faenskap i nyhetene , Men så fort jeg ser hunde/dyre artikler om misshandlede dyr eller dyr generelt ser jeg på det ofte mer en 1 gang Finnes det noen sånne steder eller steder som evt gjør noe annet som handler om dyr som tar in frivilige arbeidere i ny og ne ? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Du tenker på dyrebeskyttelsen? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Dyrebeskyttelsen er ganske selektiv når det gjelder hvem som får lov til å ta på seg frivillig arbeid. F.eks så får du ikke ta inn katter fra kattehuset hvis du allerede har katter eller andre dyr, da de kan ha noe smittsomt. Men det er så vidt jeg vet lov å dra til selve kattehuset og kose med kattene. De trenger kos de også Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Dyrebeskyttelsen er ganske selektiv når det gjelder hvem som får lov til å ta på seg frivillig arbeid. F.eks så får du ikke ta inn katter fra kattehuset hvis du allerede har katter eller andre dyr, da de kan ha noe smittsomt. Men det er så vidt jeg vet lov å dra til selve kattehuset og kose med kattene. De trenger kos de også kos og kos . jeg tenke mere på et sted hvor de "oppevarer" dyr før de evt skal gis bort hvor de evt trenger folk til og lufte/mate og være med dyr osv Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ring kattehuset og spør om du kan komme til dem og hjelpe til med kattene. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 En venninne jobber frivillig med noe som heter DyreAssistert Terapi, noe som visstnok har gitt henne utrolig mye glede og hjulpet mange mennesker. Du finner mer info på http://www.nodat.no/ Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Dyrebeskyttelsen trenger altid frivillige Både som krisehjem, sjåfører til og fra dyrlege, hente og bringe til fosterhjem, og til å ta vare på dem der de har de som venter på å komme ut til folk. det er bare å google dyrebeskyttelsen og finne den som er nærmest deg selv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå