Gå til innhold

Dyr som trenger hjelp ? Frivelig arbeid ?


Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har en god del tid til overs og lurer på om noen av dere vet om noen steder i akershus som driver med all slags dyr , Fjerner dem fra folk som ikke kan ta vare på dem , Fra avdøde eller uansett hvem grun det er til at dem har det som trenger frivilige arbeidere

 

Jeg har en utrolig stor interesse for dyr og vil veldig gjerne være med dem så ofte jeg kan

 

Kan gå så langt at jeg løfter ikke et øye om det står om mord og faenskap i nyhetene ,

 

Men så fort jeg ser hunde/dyre artikler om misshandlede dyr eller dyr generelt ser jeg på det ofte mer en 1 gang :p

 

Finnes det noen sånne steder eller steder som evt gjør noe annet som handler om dyr som tar in frivilige arbeidere i ny og ne ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dyrebeskyttelsen er ganske selektiv når det gjelder hvem som får lov til å ta på seg frivillig arbeid. F.eks så får du ikke ta inn katter fra kattehuset hvis du allerede har katter eller andre dyr, da de kan ha noe smittsomt. Men det er så vidt jeg vet lov å dra til selve kattehuset og kose med kattene. De trenger kos de også :)

 

kos og kos . jeg tenke mere på et sted hvor de "oppevarer" dyr før de evt skal gis bort hvor de evt trenger folk til og lufte/mate og være med dyr osv

Lenke til kommentar

Dyrebeskyttelsen trenger altid frivillige :) Både som krisehjem, sjåfører til og fra dyrlege, hente og bringe til fosterhjem, og til å ta vare på dem der de har de som venter på å komme ut til folk.

 

det er bare å google dyrebeskyttelsen og finne den som er nærmest deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...