Gå til innhold

No fap Juli for Chris!

Reeve

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er ingen påmeldingstråd, men en egen tråd for meg, for å hjelpe meg å holde buksene på.

Damen har reist på familieferie til syden i to uker, og jeg skal holde meg disse to ukene, og kommer til å bruke denne tråden som hjelp for å klare meg.

Hun reiste i morges, så jeg har allerede startet. Jeg poster i tråden når jeg føler for det, men jeg vil tro jeg stort sett kommer til å poste hver dag.

Jeg tror ikke tråden bryter noen retningslinjer, men en moderator får si ifra om den gjør det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hu burde forberede seg på en huge load når hu kommer hjem! :dribble:

...Hvis jeg klarer å holde meg. :)

Dag 1:

Hittil har det gått veldig fint. Det er som sagt første dagen, så det skulle bare mangle. Jeg jobber også fulltid i sommer, og jeg vil tro at jo mer tid jeg er opptatt med andre oppgaver, jo lettere skal det gå. Sist jeg holdt meg like lenge var på rekrutten, hvor vi var opptatt og rundt andre folk 24 timer i døgnet. Da ble det rett og slett glemt, og det var ingen problemer. Nå er jeg hjemme, og ved siden av jobb, trening og venner, har jeg ikke veldig mye alenetid. Likevel, det er nok til at jeg kan bli fristet.

Jeg vil tro at den første uken kommer til å være ganske jævlig. Hvis jeg kommer meg gjennom uten å sprekke, tror jeg at den andre uken vil gå nokså fint. Jeg har en del metoder for å hjelpe meg på veien, og disse er som følger:

- Jobb: Jeg skal jobbe 6 dager i uken. Dette stjeler mye tid, og av erfaring, jo mer alenetid man har, jo mer runker man.

- Trening: Jeg trener 3-4 ganger i uken. Dette tapper meg litt for energi, og gjør meg trøtt på kveldene. Jeg tror dette vil hjelpe meg på veien.

- Et visst "ansvar" overfor damen, venner som vet om dette, og denne tråden. Hvis dette bare foregikk i hodet mitt, vet jeg at jeg hadde sprukket etter få dager.

- Sove med klær på og korte, effektive dusjer.

- Så lite alenetid som mulig.

Vel, mer har jeg ikke å si i dag. Nå er det mat og tannpus, så leggetid. Natta! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, det har gått overraskende bra, så har ikke trengt denne tråden noe særlig. I kveld er det nøyaktig 7 dager siden jeg startet, og mindre enn 7 dager igjen! :w00t:

Jeg har merket meg at jeg kommer langt ved å unngå alt som har med sex å gjøre. Jeg leser ikke om det, jeg tenker ikke på det osv. Nå teller jeg bare sakte men sikkert ned til neste tirsdag, når jeg endelig kan slippe ut trykket igjen.

Søndag var ganske jævlig forresten. Alle de andre dagene har gått bra, men da har jeg også jobbet og trent. Søndag gikk bort i å slappe av og lade til denne arbeidsuken, som betydde god tid i dusjen, lang tid i sengen før jeg stod opp osv. Da blir jeg alltid ekstra fristet. Likevel, jeg kom meg gjennom det, og nå skal jeg jobbe de neste dagene, utenom søndag, så jeg tror det skal gå helt fint. På søndag har jeg holdt meg i 13 dager, pluss det er kun 2 dager til hun kommer hjem igjen, så da tror jeg at jeg skal klare å holde meg helt fint. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...