Gå til innhold

COOP Markeds tilbud - 10kr for 1,5l eplejuice

3R4

Anbefalte innlegg

Hei!

For det første ville jeg informere om at COOP Marked har tilbud på 1,5l COOP-eplejuice, før 24,90, nå 10,00.

Men, så kom jeg til å lure på, tjener COOP på dette? Er den bare skampriset fra før? Virker som de vil gå i store tap her.

Vurderer å bare hamstre 100 liter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De tjener på det ja, ved å trekke folk til butikken, og så handler de andre varer der. Helt vanlig at sesongvarer selges med tap. Feks på høsten når det er fårikål tid så selges kål med stort tap, for å lokke kunder, som gjerne handler mer enn bare kålen.

Lenke til kommentar

Altså det er jo utrolig billig men jeg jobber selv på en bensinstasjon og vi har varer vi selger for 3-4 ganger hva vi kjøper de inn for og enda er de ikke utrolige dyre i forhold til at det er bensinstasjon og ikke butikk

Men siden det er Coop`s egen eplejuice trur jeg ikke de taper penger , de tjener nok ikke så utrolig mye men 2-3 kroner per 1,5 L tenker jeg. Og når det er 10 kr så kan du regne med at det går hvertfall 2-3 1,5L`ere på 10 kunder.

Men 100 L . Dvs at du må kjøpe 66 stk eplejuice for og få 100 L . Hvor stort kjøleskap har du ? og hvor lang holbarhet er det ? Regner med at det lå litt ironi bak din 100L komentar men :p

Rediger : Det Zepticon sier er også sant men mange butikker selger også varer uten verken gevinst eller tap for og trekke kunder , siden prisen er 25 kr er 15 kr en bra fortjeneste om Varen for dem koster 10 kr per og kjøpe inn ,

Men jeg trur faktisk de ikke kjøper det inn for 10 kr engang siden eplejuice er ikke akkurat det dyreste som produseres

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

I see, I see. Ja, vi kjøper i hvert fall en del mer enn bare eplejuice...

Btw, Eriksendrul, eplejuice trenger ikke å oppbevares i kjøleskap, og det er ett års holdbarhet merket på, men eplejuice går da egentlig ikke "ut på dato". Evt. kan det stå ute i bod eller garasje, så det er ikke noe stress. ^^

Lenke til kommentar

I see, I see. Ja, vi kjøper i hvert fall en del mer enn bare eplejuice...

Btw, Eriksendrul, eplejuice trenger ikke å oppbevares i kjøleskap, og det er ett års holdbarhet merket på, men eplejuice går da egentlig ikke "ut på dato". Evt. kan det stå ute i bod eller garasje, så det er ikke noe stress. ^^

Jeg viste jo egentlig det =D når jeg tenker over det står det en liter med eplejuice på kjøkkengulvet oppe xD

Brainfart der ja :p Jeg hadde faktisk ( om jeg hadde stått for ansvaret av inkjøp i dette huset ) Kjøpt en god del ! om det er et år`s holdbarhet + at det kan holde lenger om du holder det noe kjøligere blir dere ikke lei så fort heller :D Ta med deg 2-300 kr og en van og kjøp !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...