TheLittlePoet Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hvordan ser man hvilket nr. man er på ventelisten? Ser ikke at det står noe sted på "status"-siden... Er 0,1 poeng bak ønsket studium... *GRØSS* Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 står det ikke, er du ikke på venteliste. Noen universiteter har ikke venteliste fordi de overbooker studiene. Jeg manglet selv 0,2 poeng for å komme inn på førstevalget en gang, kom m.a.o ikke inn.. Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Under "status", står det "Venteliste *)". Lenger nede, står det: "*) Studiet blir trolig ikke etterfylt, men du kan fortsette å stå på venteliste hvis du ønsker det." Så, går ut ifra at jeg står på venteliste Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Snakket med skolen jeg har søkt på, nå. De har ikke ventelistenr. fordi det kan virke veldig misvisende. Jeg står på venteliste. Suppleringsopptaket 27. juli, vil avklare om jeg får plass eller avslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå