RamGuy Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Er det flere enn meg som sliter med mye merkelig formatering av tekst i Google Chrome? Har hatt dette problemet i minst 6mnd, det er vell strengt tatt nærmere 18mnd om jeg tenker meg om.. Det har irritert meg, men jeg har ikke tatt meg bryet med å utforske hva det faktisk kan være. Men nå er det nok, nå har jeg forsøk å rette på problemet men jeg ser ikke ut til å komme meg noen vei, jeg kan lese om et par andre som har rapportert problemet inn til Google og Chrome utviklerne uten noen fornuftige svar som kunne hjelpe meg noe videre. Det første jeg har forsøkt var gode gamle "clear browsing data", jeg har da fjernet history, download history, cache, cookies og autofill data. Jeg innbiller meg i mitt stille sinn at tekstformateringen fungerte i noen timer, før den gikk tilbake til gamle synder men det er fult mulig det var ren ønsketenkning og dagdrømming fra min side. Så jeg gikk ett skritt lenger, jeg fjernet Google Chrome fullstendig, fjernet alle AppData mapper og alt som tilhørte Chrome og jeg gikk til og med til skrittet hvor jeg logget inn på min Google bruker og fjernet ALL synkronisert Chrome data så jeg startet helt, helt fra scratch... Men neida, samme problemet.... Har lagt ved en skjermdump av problemet.. Forhåpentligvis (eller ikke, egentlig..) så det sikkert noen som kjenner seg igjen i dette problemet. Er det noen vei rundt det, eller må jeg bare fortsette å leve med at formatering av tekst tidvis er helt på ville veier i Google Chrome? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå