RastaXP Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Heisann. Kjøpte meg Deus Ex Human Revolution på Steam. Det fungerer stort sett helt prima, men av og til detter frameraten helt i støvlene, og lyden hakker. Kan knapt bevege på musa, og det tar mange sekunder for å få opp menyen (som forøvrig hakker like mye). Tenkte først dette kunne være pga. varme, men har ikke nevneverdige høye temperaturer. Det går fint å trykke Ctrl-Alt Delete så maskinen responderer fortsatt. Spiller også en del andre krevende spill til tider, og har ikke vært bort i noe lignende der. Selv ikke etter timer med spilling. Maskinvaren min består av en AMD Phenom II T1055, Geforce 560 1GB og 8 GB med ram. Det skulle jo være mer en nok kapabelt det. Googlet litt rundt dette, men kunne ikke finne noen med nøyaktig samme problem som meg. Kanskje noen på forumet har vært bort i dette? Alle drivere er forøvrig oppdatert. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Heisann. Kjøpte meg Deus Ex Human Revolution på Steam. Det fungerer stort sett helt prima, men av og til detter frameraten helt i støvlene, og lyden hakker. Kan knapt bevege på musa, og det tar mange sekunder for å få opp menyen (som forøvrig hakker like mye). Tenkte først dette kunne være pga. varme, men har ikke nevneverdige høye temperaturer. Det går fint å trykke Ctrl-Alt Delete så maskinen responderer fortsatt. Spiller også en del andre krevende spill til tider, og har ikke vært bort i noe lignende der. Selv ikke etter timer med spilling. Maskinvaren min består av en AMD Phenom II T1055, Geforce 560 1GB og 8 GB med ram. Det skulle jo være mer en nok kapabelt det. Googlet litt rundt dette, men kunne ikke finne noen med nøyaktig samme problem som meg. Kanskje noen på forumet har vært bort i dette? Alle drivere er forøvrig oppdatert. Kjøpte spillet i forrige uke, og har hatt de samme problemene som deg... Men jeg opplever også at spillet slutter å virke helt, har du opplevd den feilen enda? Irriterende å ikke kunne spille dette spillet uten at hele spillet låser seg. Og min maskin består av dette blant annet: Intel Core i5-2500K (OC til 4.4GHz), Geforce GTX 580, 8GB ram. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Kjøpte spillet i forrige uke, og har hatt de samme problemene som deg... Men jeg opplever også at spillet slutter å virke helt, har du opplevd den feilen enda? Irriterende å ikke kunne spille dette spillet uten at hele spillet låser seg. Og min maskin består av dette blant annet: Intel Core i5-2500K (OC til 4.4GHz), Geforce GTX 580, 8GB ram. Hei du. Jeg fant aldri utav det. En venn av meg med Intel-processor hadde et lignende symptom. Løsningen for hans del var å trykke ctrl-alt-del og velge Cpu-affinty for Deus Ex-prossesen til CPU 0. Dette virket ikke for meg. Etterhvert ble spillet mer medgjørlig, så løsningen for min del var og alt-tabbe fort til skrivebordet og tilbake til spillet igjen. Da fikk jeg tilbake den vanlige frameraten. Det var ikke alltid dette fungere på første forsøk, men etter noen gjentatte ganger med rask alt-tabbing gikk det stort sett. Har kun opplevd en gang at det har sluttet å virke totalt. Ikke en helt ideell måte å løse det på, men ved å gjøre dette klarte jeg i det minste å fullføre spillet. Kan jo være det fungerer for deg også. Endret 14. august 2012 av RastaXP Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kan hende jeg prøver den løsningen etterhvert. Men har du opplevd at spillet slutter å virke enkelte steder mens Jensen er i Detroit. Spesielt da i bakgater... Det virker som om spillet ikke klarer å dra Detroit Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Slutter og virke som i at det går rett til desktop, eller at det fryser totalt? Du har jo klokket prosessoren din endel. Kan jo være det. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Slutter og virke som i at det går rett til desktop, eller at det fryser totalt? Du har jo klokket prosessoren din endel. Kan jo være det. Den fryser helt, også får jeg beskjed om at programmet har sluttet å virke. Men jeg prøvde en ting for tre timer siden, rullet tilbake skjermkortdriveren til 301.42 WHQL istedet for 304.72 Beta som jeg hadde installert.. Har ikke hatt noen problemer enda *bank i bordet*, så får se om det kan være løsningen akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå