labbus Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Jeg ønsket et par bakhøyttalere, så jeg dro ned til HiFi senteret og fikk kjøpt meg 2 par av disse koblingene for innfelling. De kostet 295 kr stk.(4 stk punkter, 2 sett høyttalere) Greia var at disse ikke hadde en sokkel da jeg måtte ha de montert utenpå veggen. Hadde lagt 2,5 mm2 høyttalerkabler under gulvlista til andre siden av stua. Først lagde jeg en sokkel av 1,8 mm bord(planke) sparklet,pusset og malte. Så ok ut men var ikke helt stilrent som jeg ville ha det. Var en tur innom Biltema pga. andre ting men går alltid innom hylla med koblingsbokser, brytere mm..mulig et eller annet jeg trenger eller ikke trenger men bare må ha det.. Fant en koblingsboks for strøm til kr. 19,90,- Denne må testes ut. Kom hjem og åpnet den, dro ut selve koblingen(sukkerbiten) i boksen og hadde masse plass for kabler. Se bildene Endret 17. juli 2012 av labbus Lenke til kommentar
labbus Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) de 2 nederste bildene er fra HiFi klubben, etter noe modifisering se bildene øverst Bare noen tips fra en som pusser opp stua.. Endret 17. juli 2012 av labbus Lenke til kommentar
labbus Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Boksen på Biltema http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Fast-installasjon/Koblingsboks-44579/ ' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå