pheewsh Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hei! Jeg har kjøpt et par solbriller fra England - et kjøp jeg angrer litt på nå. Varen er allerede sendt, så kan ikke avbestille kjøpet. Vet også at siden disse solbrillene koster over 200 kroner, vil jeg måtte betale noen avgifter som toll og moms når de ankommer her i Norge. Fordi at jeg skal sende varen rett tilbake til England, vil jeg finne en måte å gjøre dette på UTEN å måtte betale moms og toll først. Er det mulig å sende varen rett fra postkontoret uten å betale noen slags form for ekstra avgift? takk på forhånd! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Har du fått godkjent noen angrerett? Jeg ville først tatt kontakt med selger. Du kan jo nekte å ta i mot pakken, og den blir da sendt tilbake til avsender. Koster de mye mer enn 200? Godt mulig det alt har løst seg? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Det eneste du trenger å gjøre er å si at du ikke vil hente ut brillene. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Om trådstarter ikke henter brillene, så kan det bli litt problemer med tilbakebetalingen av brillene og. Man har ikke angrerett for kjøp i utlandet, så lenge selger ikke reklamerer om det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå