Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp... Hva skal jeg gjøre? Utroskap


Anbefalte innlegg

Så beklager Geir, jeg klarer ikke se det sånn du ser det.

Fair nok. Jeg er bare innom for å advare de unge blant oss mot de ideelle fordringer. Livet - og mennesket - er ikke perfekt, og derfor skal man heller ikke forvente det perfekte. Det er alt for mye av der her i kategorien, og det meste av det målbåret av folk som ennå ikke har gått på noen smeller selv.

 

Men om sånne utsagn kommer bare fordi man krangler så hadde jeg fortsatt vært veldig skeptisk til at dette er noe godt forhold.

Du må unnskylde at jeg får inntrykk av at du enten er ung, heldigere enn de fleste eller singel... :wee:

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så beklager Geir, jeg klarer ikke se det sånn du ser det.

Fair nok. Jeg er bare innom for å advare de unge blant oss mot de ideelle fordringer. Livet - og mennesket - er ikke perfekt, og derfor skal man heller ikke forvente det perfekte. Det er alt for mye av der her i kategorien, og det meste av det målbåret av folk som ennå ikke har gått på noen smeller selv.

 

Men om sånne utsagn kommer bare fordi man krangler så hadde jeg fortsatt vært veldig skeptisk til at dette er noe godt forhold.

Du må unnskylde at jeg får inntrykk av at du enten er ung, heldigere enn de fleste eller singel... :wee:

 

Geir :)

 

Er ingen av delene, men litt kynisk og bastant er jeg nok. ;)

Lenke til kommentar

Si at om hun elsker deg får hun respektere at du ikke setter pris på at hun roter rundt med andre?

Det skjønner hun vel strengt tatt. Det er derfor hun ber om en pause i forholdet...

 

Geir :)

 

Jeg ordla meg kanskje ikke helt rett. Han får si i fra om hun elsker ham så får hun akseptere at å ha en pause i et forhold fordi hun vil rote rundt mens hun er på ferie er uaktuelt.

Lenke til kommentar

Det er selvsagt en fair måte å gjøre det på. Forutsatt at han er forberedt på at det kan være det siste han sier i det forholdet. (Sier ikke at det kommer til å skje, jeg kjenner jo ikke damen.)

 

Men som sagt: Jeg tror ikke hun vil rote rundt, og så komme tilbake til ham. Jeg tror hun er litt usikker på forholdet, og vil ha friheten til å vurdere om hun vil fortsette eller ikke. Det er det hun skal bruke "pausen" til. Et ultimatum i den situasjonen er ikke nødvendigvis det aller mest strategiske man gjør, hvis man selv ikke ønsker det skal bli slutt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Det som er greia nå er at jeg sa jeg ikke ville ha hun mer hvis hun skulle holde på sånn, og at jeg ønska og gjøre det slutt.......

Hun begynte og grine og sa hun aldri ville miste meg, og det ble veldig mye prating rundt dette.

 

Jeg sa da etterhvert at nei, men da må du LOVE meg og ikke rote med andre, og hvis du gjør det MÅ du si det til meg.

Hun gikk med på det og så meg rett i øyna og lovte meg det.

Det så ut som hun mente det med tanke på at hun grein og sa til meg, "aldri forlat meg"... "jeg vil ikke miste deg" osv...

Jenter generelt er flinke på og smiske og få gutta til og tro på de.. Men jeg føler jeg kan stole på henne når hun sa dette, men ... hvorfor endre mening så fort?? etter bare en dag..

f***.... dette skal ikke være lett....

 

Og når hun sa hun ville ha pause, var det ikke noe krangling i bilde.. det var kun en prat med hverandre om hvordan forholdet gikk osv.. "bare så dere vet det"

 

men jeg har gitt hun en sjanse... Jeg aner ikke hvor jævlig det er og høre etterpå at hun har vært utro, men jeg klarer ikke og miste hun...

Så jeg får ta det utifra dette og bare stole på henne.........

Hun sa til meg at det er vanskelig for henne siden jeg får henne til og love en hel masse, men er jo kun at hun ikke skal "danse med noen, ikke flørte og ikke være utro"

 

Det er kun det jeg ønsker.

Dette kan da ikke være så vanskelig og holde...! "føler jeg"

 

Jeg vet ikke om dette er for strengt? at hun ikke skal danse med noen andre gutter? men hva er vitsen med det når man er i et forhold? Hun hadde jo aldri likt om jeg hadde dansa med andre jenter...

Og det gjør jeg heller ikke...

 

Føler jeg kanskje er litt for pirkete men jeg er en veldig sjalu person... og kanskje det ikke var riktig av meg og si det???

 

Få høre hva dere syntes om dette?

 

Og jeg vet med erfaring når du først begynner og danse, er det lett og gjøre andre ting ogsåå...

Lenke til kommentar

Syns du har all rett til å kreve d :) Hadde gjort det samme selv! Det at hun skiftet mening så fort kan jeg desverre ikke svare på :/ Kanskje fordi hun faktisk er veldig redd å miste deg! Spesielt når hun innså at du faktisk hadde dumpet henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skal drite i hele dama! For det første kan hun umulig være så veldig glad i deg, når hun tenker på å drive med andre mens hun er kjæreste med deg. For det andre så skal hun vel ikke ha i både pose og sekk, først singelliv noen uker, og så komme hjem til trygge, gode deg? For det tredje er det helt vanvittig respektløst å i det hele tatt be om en pause sånn at hun kan kose seg med andre, mens du kommer til å ha det vondt.

 

Vil du virkelig ha slike mennesker i livet ditt? Er man glad i noen ønsker man det beste for den personen, og det er virkelig ikke det hun gjør når hun ber om noe sånt.. Og med den grunnen! Er nesten litt sjokkert her nå.. Kom deg videre, finn ei jente som fortjener deg!

 

Støtter denne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hør på meg nå, og hør nøye etter. Den "bare så du vet det" - greia er en ansvarsfraskrivelse, slik at hun ikke trenger føle noe skyld når hun blir penetrert av en annen. Jeg ser for meg unnskyldningen hennes allerede. "Jeg sa det jo til deg. Det kunne komme til å skje noe. Hva faen er det du maser etter?" Herregud for et sprutludder. Sorry, kompis. Men dette forholdet fortjener ikke livets rett, og det vet du dypt der inne.

 

 

Trofasthet er fundamentalt viktig. Det at hun skal drive og love deg dette bare understreker hvor skakkjørt dette er. Hør på en som har vært borte i dette før, og kom deg vekk så fort du klarer. Gjerne i kveld. Hvis ikke kommer du til å bli (enda) mer såret, for det er bare et spørsmål om tid før dette forholdet ryker. Og det vet du også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...