Astrid E. Saltveit Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Bitteliten på diger knopp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Flott det her Astrid Duse lune gulnyanser..hva er det for en fjott som ligger der, det er ihvertfall ingen flått..vanskelig å se..kanskje Tjernshaugen er en mann å be ? Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Takk skal du ha! Jeg aner ikke hva dette er for noe - har aldri sett noe slikt hverken før eller siden, men det er jo utrolig hvor mye rart man får øye på når man begynner med makro Endret 17. juli 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Stilig hvordan det gule nærmest lever;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Flott det her Astrid :)Duse lune gulnyanser..hva er det for en fjott som ligger der, det er ihvertfall ingen flått..vanskelig å se..kanskje Tjernshaugen er en mann å be ? Er en Hippolus Gulus..på latin..hehe;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Flott det her Astrid :)Duse lune gulnyanser..hva er det for en fjott som ligger der, det er ihvertfall ingen flått..vanskelig å se..kanskje Tjernshaugen er en mann å be ?Er en Hippolus Gulus..på latin..hehe;) Takker så mye for kommentarene! Jeg ser du kan latin også...? Hi-hi... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Det er det som er så spennende med makro, man ser resultatet først når man får forstørret bildet. Komposisjonsmessig utsøkt. Fine farger. :-) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Det er det som er så spennende med makro, man ser resultatet først når man får forstørret bildet. Komposisjonsmessig utsøkt. Fine farger. :-) Ja, makro kjenner jeg man kan bli helt hekta på Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Komposisjonen er langt på veg et resultat av et forstyrrende kronblad, men jeg ble i grunnen svært fornøyd med den Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Bildet ble veldig bra med god komposisjon, myke linjer og farger og insektet perfekt plassert. Har ikke filla peiling på hva insektet er, det kan se ut som en nymfe av en eller annen tege. Når det blåser for mye litt oppe i plantene hender det at jeg kikker litt mer på det som befinner seg mer på bakkenivå, og det er en utrolig masse forskjellig kryp fra en halv til 3mm størrelse som ved første øyekast bare ser ut bøss - en spennende verden som du viser litt av her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg